زمان انتشار: ۲۳ آذر ۱۳۹۶ -

بختیار: می خواهم بهترین روزهایم را تکرار کنم

هافبک جدید ذوب آهن می گوید در پیکان از نظر فوتبالی ارضا نمی شده و به همین دلیل ترجیح داد تیمش را عوض کند.

سرای نور؛گفت: خوشحال هستم به ذوب آهن آمدم چون در یک  تیم حرفه ای بازی می کنم و از همه مهمتر از اینکه آقای قلعه نویی من را خواستند خوشحال هستم  و خودشان هم می دانند چقدر برای من عزیز هستند.

هافبک ذوب آهن در پاسخ به این سوال که آیا با جلالی مشکلی داشت که از پیکان جدا شد هم گفت: نه اصلا. خیلی ممنون هستم چون شرایط من را درک کردند. واقعیت این است که من در پیکان از نظر فوتبالی ارضا نمی شدم ولی  ذوب آهن در لیگ قهرمانان آسیا است  و حضور در این تیم برایم خیلی مهم است. اگر بحث من  مالی بود، اینقدر تیم عوض نمی کردم و من واقعا از نظر فوتبالی ارضا نمی شدم. ممنون هستم از آقای شیعی، آقا مجید و کادرفنی پیکان  که درک کردند و شرایطی پیش آمد که توانستم خیلی راحت جدا شوم.

بختیار رحمانی در مورد تیم های زیادی که در این مدت عوض کرده است هم گفت: اولا من در این انتقالات کاره ای نبوده ام و دوم این که من از نظر فوتبالی ارضا نمی شدم. در استقلال  شرایط، خوب پیش نرفت. در فولاد یکسری آدم دوست نداشتند باشم و در پیکان هم که شرایط خوب پیش نرفت، بحث جدایی من با هیچکدام از این تیم ها مالی نبود و واقعا نقشی نداشتم.

هافبک ذوب آهن در مورد اینکه در زمان حضورش در تراکتورسازی امیر قلعه نویی او را به پادگان فرستاد هم گفت: مشکلم با امیرخان نبود. امیرخان معرفت دارد و به همین خاطر اول رضایت نامه گرفتم و بعد رفتم با ذوب آهن صحبت کردم. بهترین روزهای من در تراکتورسازی در زمان امیرقلعه نویی بود و امیدوارم بتوانم این روزها را دوباره تکرار کنم.

او در پایان گفت: از مردم خوب اصفهان  و هواداران عزیز ذوب هم تشکر می کنم و امیدوارم بتوانیم هم در جام باشگاها و هم در لیگ بهترین نتایج را بگیرم و دل  هواداران راشاد کنیم.بازهم ممنون هستم از باشگاها خوب ذوب آهن،  سعید آذری و  امیر خان که همیشه نصبت به من لطف داشتند.

کلیدواژه ها:
زمان انتشار: ۲۳ آذر, ۱۳۹۶

مطالب مرتبط


  • آخرین اخبار
  • پربیننده ترین ها
  • آرشیو