زمان انتشار: ۲۳ آذر ۱۳۹۶ -

درخشش صادقیان با صعود عثمانلی اسپور

هافبک ایرانی عثمانلی اسپور با یک پاس تماشایی زمینه‌ساز صعود تیمش در جام حذفی ترکیه شد.

سرای نور؛عثمانلی اسپور در مسابقه برگشت مرحله یک شانزدهم نهایی جام حذفی ترکیه در حضور ثابت پیام صادقیان از ساعت ۱۷:۳۰ امروز مهمان یِنی مالاتیا اسپوری بود که سه هفته قبل در دیدار رفت موفق به پیروزی ۳ بر یک این تیم شده بود.

عثمانلی اسپور در همان ثانیه‌های ابتدایی با اخراج توگای کاچار ۱۰ نفره شد؛ اما با این وجود در دقیقه ۱۹ بعد از شروع مجدد دروازه‌بان تیمش، توپ در جناح چپ زمین به پیام صادقیان رسید تا او با یک پاس زمینی تماشایی از بین سه بازیکن مالاتیا اسپور موقعیت گلزنی برای اومار آمینو فراهم کند و او نخستین گل مسابقه را به ثمر رساند.

مالاتیا اسپور در دقیقه ۲۶ گل تساوی را زد؛ ولی در نهایت بازی با تساوی یک بر یک به پایان رسید تا یاران صادقیان با پیروزی ۴ بر ۲ در مجموع دو مسابقه به جمع ۱۶ تیم نهایی جام حذفی ترکیه صعود کنند.

 

 

صادقیان که تاکنون موفق نشده در ترکیب ثابت عثمانلی اسپور در سوپر لیگ ترکیه حضور داشته باشد و سه بار به‌عنوان بازیکن تعویضی در این رقابت‌ها به میدان رفته است، همانند دیدار رفت که جزو ۱۱ بازیکن ابتدایی تیمش در جام حذفی بود و در آن مسابقه برابر مالاتیا اسپور دو پاس گل داد، امروز هم توانست با یک پاس گل فوق‌العاده زمینه‌ساز برد ارزشمند تیمش شود تا عرفان باز، سرمربی عثمانلی اسپور او را در آغوش بگیرد.

این روند درخشان پیام صادقیان در جام حذفی ترکیه با ۳ پاس گل در کنار تاثیر مستقیم او روی گل تساوی‌بخش برابر فنرباغچه در هفته یازدهم سوپر لیگ نشان داده او به مرور زمان به دوران اوجش بازگشته و می‌تواند حتی در مسابقات لیگ هم در ترکیب تیمش قرار بگیرد.

گفتنی است، صادقیان در دقیقه ۶۲ دیدار امروز با مالاتیا اسپور جای خود را به نومان کوروکسو داد.

کلیدواژه ها:
زمان انتشار: ۲۳ آذر, ۱۳۹۶

مطالب مرتبط


  • آخرین اخبار
  • پربیننده ترین ها
  • آرشیو