زمان انتشار: ۲۳ آذر ۱۳۹۶ -

کار سخت سپاهان ۱۰ روز مانده تا شروع نیم فصل دوم

در حالی که 10 روز تا آغاز نیم فصل دوم لیگ برتر باقی مانده است سپاهان هنوز تقویت نشده است و در این بین برخی بازیکنان خود را از دست داده است.

سرای نور؛اصلی‌ترین نیاز سپاهان برای نیم فصل دوم جذب یک دروازه‌بان مطمئن بود که پس از شکست در مذاکرات با رحمتی، اخباری و گردان این اتفاق هنوز رخ نداده است. سپاهان همچنین جذب وحید شیخ ویسی، دروازه بان استقلال خوزستان را دنبال می کند که گویا جدایی این گلر با مخالفت باشگاه خوزستانی مواجه شده است.

سپاهانی‌ها همچنین قبل از پایان نیم فصل به دنبال جذب یک هافبک بازیساز هم بودند که گویا مذاکرات مسئولان این تیم با یک هافبک طراح ازبکستانی به مشکل خورده است و حضور هافبک بازیساز نیز حداقل در چند روز آینده منتفی است.

زلاتکو کرانچار به غیر از این دو پست در پست دفاع راست نیز اعلام نیاز کرده بود که در این پست هم مذاکره مسئولان سپاهان با گزینه‌ ملی پوش ناموفق بوده است تا به نوعی مدیران سپاهان در مذاکرات ناموفق هتریک کرده باشند!

علاوه بر این مسائل زمزمه‌هایی نیز مبنی بر جدایی سیاوش یزدانی به دلیل گذراندن خدمت سربازی به گوش می‌رسد که اگر این اتفاق رخ دهد سپاهان در پست دفاع وسط هم دچار بحران جدی می‌شود، زیرا سپاهانی‌ها ژایرو رودریگوئز را هم قبل از پایان نیم فصل از دست دادند.

بدین ترتیب در حالی که هنوز هیچ بازیکن جدیدی به جمع زردپوشان اضافه نشده است این تیم بازیکنانی مثل ژایرو رودریگز، شاهین ثاقبی، حسین فاضلی و ناصر قلاوند را از دست داده است و طبیعتاً در پست این بازیکنان و دروازه‌بان که نیاز اصلی تیم به شمار می‌رود با کمبود بازیکن رو به رو خواهد بود.

البته مسعود حسن زاده و مهدی شریفی نفرات جدید تمرینات سپاهانی‌ها هستند؛ اما آنها بازیکن جدید برای سپاهان به حساب نمی‌آیند، زیرا تحت قرارداد با سپاهان بوده‌اند و قبل از شروع فصل نقل و انتقالات حضور آنها در تیم مسجل بود.

کلیدواژه ها:
زمان انتشار: ۲۳ آذر, ۱۳۹۶

مطالب مرتبط


  • آخرین اخبار
  • پربیننده ترین ها
  • آرشیو