زمان انتشار: ۲۴ آذر ۱۳۹۶ -

نمره ۷ جهانبخش در میان برترین‌های اردویژه

ملی‌پوش ایرانی تیم آلکمار با دریافت نمره 7 در بازی با زووله همچنان رتبه دوم برترین بازیکنان اردویژه هلند را در اختیار دارد.

سرای نور؛به نقل از تسنیم، مجله فوتبال اینترنشنال هلند پس از پایان دیدار باقی‌مانده شب گذشته (پنجشنبه) از هفته شانزدهم اردویژه هلند اقدام به ارزیابی عملکرد فنی بازیکنان و انتخاب برترین‌های هفته کرد.

 

در این میان علیرضا جهانبخش، ملی‌پوش ایرانی تیم آلکمار نمره فنی خوب ۷ را دریافت کرد. این ملی‌پوش ایرانی در بازی با تیم زووله که با نتیجه تساوی یک – یک پایان یافت گل تساوی‌بخش آلکماری‌ها را در دقیقه ۳۴ به ثمر رساند.

 

در رده‌بندی برترین بازیکنان فصل ۲۰۱۸ – ۲۰۱۷ اردویژه هلند نیز علیرضا جهانبخش همچنان با معدل نمره فنی ۶٫۷۳ پس از ریان توماس (زووله) رتبه دوم را در اختیار دارد.

 

مجله هلندی برای بازی ۲۱ دقیقه‌ای رضا قوچان‌نژاد، مهاجم ایرانی تیم هیرنوین برابر فاینورد نمره‌ای در نظر نگرفت. این بازی با نتیجه تساوی یک – یک به پایان رسید.

 

 

 

در جدول رده‌بندی اردویژه هلند تیم پی‌اس‌وی آیندهوون با ۴۰ امتیاز صدرنشین است. تیم‌های آژاکس آمستردام و آلکمار با امتیاز مشابه ۳۵ رتبه‌های دوم و سوم را در اختیار دارند. هیرنوین ۲۰ امتیازی هم دهم است.

کلیدواژه ها:
زمان انتشار: ۲۴ آذر, ۱۳۹۶

مطالب مرتبط


  • آخرین اخبار
  • پربیننده ترین ها
  • آرشیو