زمان انتشار: ۲۴ آذر ۱۳۹۶ -

مورینیو مخیتاریان را برای جذب اوزیل قربانی خواهد کرد؟

ژوزه مورینیو، سرمربی منچستریونایتد آماده است که با فروش هنریک مخیتاریان، فضا را برای حضور مسوت اوزیل در تیمش باز کند.

سرای نور؛اوزیل ۲۹ ساله قصد ماندن در آرسنال را ندارد و هنوز قراردادش را با این تیم تمدید نکرده است. در حالی که شایعات حاکی از آن بود که اوزیل در زمستان راهی بارسلونا خواهد شد، حالا نشریات انگلیسی خبر از احتمال حضور اوزیل در منچستریونایتد در نقل و انتقالات تابستانی دادند.

در حقیقت اوزیل که در تابستان بازیکن آزاد خواهد بود، حقوق و قرارداد بهتری نسبت به حالتی که در ژانویه توسط تیم جدید خریداری شود خواهد داشت و به همین علت است که قصد دارد تا پایان فصل در آرسنال بماند. تجربه موفق همکاری او با مورینیو باعث شده تا یونایتد بتواند یکی از جدی ترین گزینه های اوزیل باشد.

در آن سو، مخیتاریان که در هفته های اخیر نیمکت نشین بوده و نتوانسته جایگاهی در ترکیب اصلی شیاطین سرخ داشته باشد، احتمالا جدی ترین گزینه جدایی خواهد بود.با وجود افت مخیتاریان، یونایتد مطمئن است که با فروش او می‌تواند هزینه ای که در ابتدا برای به خدمت گرفتن او انجام شد را جبران کند.

آرسنال تا به اینجا پیشنهاد حقوق هفته ای ۲۷۵ هزار پوند به اوزیل ارائه کرده ولی در رسیدن به توافق با هافبک آلمانی ناکام بوده است. با این حال، در صورتی که مورینیو بتواند از تیم ونگر، ستاره ای را به عنوان بازیکن آزاد جذب کند، ضربه روحی روانی سختی به حریف خود زده است.

کلیدواژه ها:
زمان انتشار: ۲۴ آذر, ۱۳۹۶

مطالب مرتبط


  • آخرین اخبار
  • پربیننده ترین ها
  • آرشیو