زمان انتشار: ۲۴ آذر ۱۳۹۶ -

ترکیب احتمالی پرسپولیس برابر بادران

سرمربی پرسپولیس احتمالا تغییراتی در ترکیب اصلی خود برای دیدار جام حذفی مقابل بادران انجام دهد.

سرای نور؛پرسپولیس که طی هفته‌های اخیر با توجه به کسب نتایج مناسب توانسته‌ صدر جدول لیگ برتر را با اختلاف امتیازی جالب توجه از آن خود کند، در حالی به مصاف بادران تهران خواهد رفت که احتمالا برانکو ایوانکوویچ در این جدال به چند بازیکن باتجربه و تاثیرگذار این تیم استراحت دهد.

 

سیدجلال حسینی، حسین ماهینی، محسن مسلمان و محسن ربیع خواه بازیکنانی هستند که احتمالا در این دیدار روی نیمکت بنشینند و برای دیدارهای بعدی فرصت استراحت به دست بیاورند.
درون دروازه اما علیرضا بیرانوند که به دنبال دستیابی به رکورد جالب توجهی در لیگ برتر است، همچنان انتخاب اول برانکو ایوانکوویچ خواهد بود تا شانس دستیابی به رکورد بیشترین کلین شیت فصل نیز همچنان برای او باقی بماند.

خط دفاعی پرسپولیس اما با استراحت به سیدجلال حسینی و حسین ماهینی دستخوش تغییرات بزرگی خواهد شد. محمد انصاری بار دیگر به دفاع میانی منتقل خواهد شد تا در کنار شجاع خلیل زاده حاضر شود و در دو سمت دفاعی نیز شایان مصلح و صادق محرمی به انجام وظیفه خواهند پرداخت.

در خط میانی هم احتمال استراحت محسن ربیع خواه و محسن مسلمان وجود خواهد داشت. در صورتی که این اقدام از سوی برانکو ایوانکوویچ صورت بپذیرد، کمال کامیابی نیا تنها هافبک دفاعی سرخپوشان لقب خواهد گرفت تا خط میانی تکنیکی و سرعتی این تیم با حضور فرشاد احمدزاده، بشار رسن و وحید امیری شکل بگیرد.

در خط حمله برانکو ایوانکوویچ تنها دو انتخاب دارد و محرومیت مهدی طارمی همچنان دست او را برای انجام هر تغییری بسته است تا گادوین منشا و علی علیپور به عنوان دو مهاجم او در این بازی نیز به دنبال باز کردن درواز حریف باشند.

دیدار دو تیم از ساعت ۱۶:۱۵ دقیقه و در استادیوم آزادی برگزار خواهد شد.

کلیدواژه ها:
زمان انتشار: ۲۴ آذر, ۱۳۹۶

مطالب مرتبط


  • آخرین اخبار
  • پربیننده ترین ها
  • آرشیو