زمان انتشار: ۲۴ آذر ۱۳۹۶ -

سردرگمی مدیران سپاهان در مورد لی اولیویرا

باشگاه سپاهان هنوز تصمیم نهایی در مورد ادامه یا قطع همکاری با لی اولیویرا را نگرفته است.

سرای نور؛نمایش ضعیف لی اولیویرا در نیم فصل اول باعث شد تا این گلر برزیلی پیش از اتمام رقابت های نیم فصل توسط کرانچار از تیم گذاشته شود و مذاکرات برای فسخ قرارداد با او آغاز شود، اما عدم موفقیت سپاهان در جذب دروازه بان سبب شده تا آنها در مورد لی اولیویرا با دقت و احتیاط بیشتری تصمیم بگیرند.

عدم استفاده از لی اولیویرا در مقابل استقلال تهران تاوان سختی برای کرانچار در پی داشت و آنها که شکست تلخ و سنگینی را تجربه کردند، حالا دوست ندارند در طول نیم فصل دوم این اتفاق برای آنها تکرار شود.

لی اولیویرا که دومین فصل حضور خود را در اصفهان پشت سر می گذاشت، مذاکرات مربوط به فسخ قرارداد را با مدیران سپاهان انجام داده و در حال ترک ایران است، اما در این میان مدیران سپاهان وضعیت او را زیر نظر دارند تا در صورت عدم موفقیت در جذب دروازه بان حداقل لی را متقاعد به ادامه همکاری کنند. در این بین صحبت هایی نیز در مورد ادامه حضور این گلر در سپاهان به عنوان سنگربان جانشین شنیده می شود.

لی اولیویرا این روزها در اصفهان حضور دارد و تیم سپاهان در اردوی کیش به سر می برد؛ در نهایت باید ببینیم چه سرنوشتی در انتظار باشگاه سپاهان طی روزهای آتی خواهد بود و چه کسی سنگربان نیم فصل دوم آنها خواهد بود.

کلیدواژه ها:
زمان انتشار: ۲۴ آذر, ۱۳۹۶

مطالب مرتبط


  • آخرین اخبار
  • پربیننده ترین ها
  • آرشیو