زمان انتشار: ۲۴ آذر ۱۳۹۶ -

فرماندار نور:

عزت و اقتدار انقلاب اسلامی در جهان با تبعیت از ولایت فقیه روز به روز در افزایش است

فرماندار نور گفت: عزت و اقتدار انقلاب اسلامی در جهان با تبعیت از ولایت فقیه روز به روز در افزایش است.

هادی خنجری در جلسه شورای اداری این شهرستان که با هدف تکریم امام جمعه سابق و معارفه امام جمعه جدید شهرستان نور  که با حضور حجت الاسلام محمد انتظاری، مسئول دفتر نمایندگی شورای سیاستگذاری ائمه جمعه استان مازندران و مستشرق، معاون اجرایی دفتر نمایندگی شورای سیاستگذاری ائمه جمعه استان مازندران، مسئولان قضایی، نظامی و انتظامی، روسای دستگاه‌های اجرایی شهرستان نور در مجتمع فرهنگی هنری پیامبراعظم(ص) برگزار شد، اظهار کرد: عزت و اقتدار انقلاب اسلامی در جهان با تبعیت از ولایت فقیه روز به روز در افزایش است.


وی افزود : تمامی مسئولان نظام سربازان انقلاب هستند و باید با هدایت رهبری و تعامل خوب باهم در جهت رفع مشکل مردم و پیشرفت انقلاب گام بردارند.

 

 

فرماندار شهرستان نور تصریح کرد: یکی از دستاوردهای انقلاب اسلامی به واسطه تدبیر امام(ره )سنگرهای نماز جمعه است، سنگرهای معنویت و نورانیت که هر چه از عمر انقلاب می‌گذرد بیشتر به اهمیت جایگاه آن پی می‌بریم.

 

این مسئول در ادامه گفت: یکی از دستاوردهای نماز جمعه حضور رهبری نظام است، همه شهدا نیز دستاورد نماز جمعه‌ها و مساجد هستند.

 

 

خنجری در پایان خصوصیات بارز اخلاقی امام جمعه سابق را برشمرد و گفت: تعامل پدرانه، برادرانه و بزرگواری حجت الاسلام امیری ارجمند برای همه ما محسوس بود، از درایت و نگاه ویژه ایشان سپاسگزاریم و آرزوی توفیق داریم.

 

زمان انتشار: ۲۴ آذر, ۱۳۹۶

مطالب مرتبط


  • آخرین اخبار
  • پربیننده ترین ها
  • آرشیو