زمان انتشار: ۲۵ آذر ۱۳۹۶ -

کمالوند: در حذفی به دنبال شکست پرسپولیس هستیم

سرمربی صنعت نفت آبادان اعلام کرد با جذب چند بازیکن جدید تیمش را برای نیم فصل دوم تقویت کرده و با شرایط بهتری به میدان می‌فرستد.

سرای نور؛درباره عملکرد تیمش در نیم فصل اول اظهار داشت: خوشبختانه توانستیم نیم فصل اول لیگ برتر را با عنوان ششمی پشت سر بگذاریم. برنامه ریزی ما از ابتدای فصل این بود که در پایان نیم فصل بتوانیم ۲۰ امتیاز کسب کنیم و خوشبختانه از هدف‌گذاری‌مان بیشتر هم امتیاز کسب کردیم. باید بتوانیم در نیم فصل دوم نیز امتیازات خوبی جمع کنیم و در رده‌های بالایی قرار بگیریم.

‌وی درباره نقل و انتقالات صنعت نفت تاکید کرد: دنبال تقویت تیم هستیم و بر این اساس چند بازیکن جدید دیگر باید به خدمت بگیریم. در بازی‌های نیم فصل اول چند بازیکن رضایت ما را جلب نکردند. بازیکنانی که روی آنها حساب کرده بودیم، نتوانستند خیلی موفق باشند. به همین خاطر تا این لحظه ۳ بازیکن به نام های عزیز معبودی، محسن حمیدی و علی هلیچی از جمع نفرات‌مان جدا شدند. چند بازیکن دیگر هم از لیست ما خارج خواهند شد تا بتوانیم بازیکنان جدید جذب کنیم.

سرمربی صنعت نفت همچنین گفت: ما تاکنون آقایان سوشا مکانی و طالب ریکانی را جذب کردیم و در همه خطوط بازیکن می‌خواهیم باید ۳یا ۴ بازیکن دیگر به خدمت بگیریم اما مشکل اساسی‌مان این است بازیکنانی که می‌خواهیم با تیم‌های دیگر قرارداد دارند و همین موضوع کار ما را برای جذب بازیکن سخت کرده است. از سوی دیگر باشگاه‌هایی که بازیکنان را تحت قرارداد دارند اکثرا به ما پیشنهاد معاوضه بازیکن دادند اما با توجه به اینکه ۱۲، ۱۳ بازیکن خوب داریم ، نمی‌توانیم آنها را از دست بدهیم. از سوی دیگر رقبای ما مانند تراکتورسازی، سپاهان وذوب آهن مشغول تقویت تیم خود هستند و ما اگر می‌خواهیم در کورس بمانیم باید شرایط خوبی پیدا کنیم.

کمالوند درباره بازیکنان دیگری از که نفت جدا خواهند شد، تاکید کرد: بعضی بازیکنان در نیم فصل اول نمی توانستند انتظارات را برآورده کنند. فشار عمده تیم ما را روی ۱۲، ۱۳ بازیکن است و این موضوع با توجه به فشردگی مسابقات جواب نمی‌دهد. توقع ما از گلرها در نیم فصل اول بیشتر بود، ما گل‌هایی خوردیم که می‌توانستیم دریافت نکنیم. در خط حمله فشار زیادی روی شیمبا و کرار جاسم بود، در حالی که بازیکنان دیگری مانند درویشی، شادکام و میلاد جهانی نیز داریم و باید این فشار توزیع می‌شد اما چنین اتفاقی برای ما رخ نداد. واقعا از برخی بازیکنان راضی نیستم و به همین خاطر قصد دارم تیم را تقویت کنم. از این رو بیشتر درخط حمله و دفاع بازیکن جذب می‌کنیم.

سرمربی صنعت نفت افزود: ما با توجه به مشکلات مالی که داریم، بازیکنانی را جذب می‌کنیم که هم از نظر قیمتی با ما کنار بیایند و هم کارآیی لازم را داشته باشند. طالب ریکانی و سوشا مکانی از این دست بازیکنان بودند و توقع ما را برآورده کردند. آنها با مبلغ مناسبی جذب شدند و بازیکنان جدید هم در این چارچوب می‌آیند و امیدوارم تیم ما را قوی کنند.

کمالوند درباره دیدار حذفی با پرسپولیس در ورزشگاه آزادی بیان کرد: بازی با پرسپولیس برای ما بسیار مهم است. شرایط جام حذفی با لیگ متفاوت است. به همین خاطر با تمام قوا ظاهر می‌شویم و امیدوارم نتیجه خوبی بگیریم. ما در جام حذفی سپاهان را هم در خانه خودش شکست دادیم و نسبت به بازی قبل با پرسپولیس شرایط بدنی بهتری داریم و امیدوارم روز خوبی را در ورزشگاه آزادی سپری کنیم.

وی در پایان درباره مشکلات مالی صنعت نفت اضافه کرد: ما هنوز پولی دریافت نکردیم و میانگین دریافتی بچه ها ۲۰ درصد است. با این حال انشاءالله در هفته جاری بخشی از مشکلات حل می‌شود و با شرایط بهتری مسابقات را ادامه می‌دهیم.

کلیدواژه ها:
زمان انتشار: ۲۵ آذر, ۱۳۹۶

مطالب مرتبط


  • آخرین اخبار
  • پربیننده ترین ها
  • آرشیو