زمان انتشار: ۲۵ آذر ۱۳۹۶ -

علی اکبر طاهری: در برنامه نود حاضر نمی‌شوم

مدیرعامل سابق باشگاه پرسپولیس مدعی است تمام حساب‌های مربوط به زمان مدیریتش در این باشگاه موجود است و اگر ابهامی در آن وجود دارد مراجع قضایی می‌توانند به آن ورود کنند.

سرای نور؛علی اکبر طاهری که در دوران مدیریتی ۴ ساله خود توانست این باشگاه را به موفقیت‌های مناسبی برساند و هواداران از حیث دستیابی به نتیجه در بهترین شرایط دو دهه اخیر خود بودند، نسبت به حرف‌ و حدیث‌هایی که بعد از جدایی‌اش صورت گرفته واکنش نشان داد.

طاهری با اعلام اینکه قصد ندارد بعد از جدایی‌اش از پرسپولیس و سپردن مدیریت این باشگاه به شخص دیگر در خصوص مسائل مربوط به آن صحبت کند و به واسطه آن در برنامه نود نیز حاضر نمی‌شود گفت: در شرایط فعلی حرف‌های من و مطرح شدن این بحث‌ها دردی دوا نخواهد کرد و در شرایط فعلی بحث‌ها و صحبت‌های مهمی همچون حق پخش تلویزیونی و درآمدهای فوتبال و چالش‌هایی که با آن درگیر بودم بهتر است توسط مجری این برنامه در دستور کار قرار گیرد و به آن بپردازد. اینکه من در شرایط فعلی بیایم و صحبتی داشته باشم امکان دارد بحث را به بیراهه بکشاند و حواس‌ها از بحث اصلی که فوتبال است و من با آن درگیر بودم خارج شود.

 

طاهری با اشاره به کمک‌های حسین هدایتی گفت: در سال‌های گذشته با آقای هدایتی همکاری‌هایی داشتیم که این مساله طبیعی است که برخی اختلاف نظرها در شیوه باشگاه داری وجود داشته باشد اما این مساله باعث نمی‌شود حمایتی که ایشان از باشگاه داشتند کتمان شود و حمایت‌های او زیر سوال برود.

وی ادامه داد: از برنامه نود و مجری آن بابت تلاشی که برای روشنگری دارد تشکر می‌کنم و ترجیح می‌دهم با توجه به شرایط خوبی که باشگاه دارد به این مسائل دامن نزنم. ضمن اینکه تمام اسناد مالی در باشگاه وجود دارد و اگر کسی تردیدی دارد می‌تواند از مراجع قضایی  بخواهد که آن را رسیدگی کند و اگر جایی نیاز به پاسخی باشد حاضر خواهم شد و صحبت‌هایم را خواهم گفت.

طاهری در خصوص اینکه آیا قصد حضور در برنامه نود را نخواهد داشت گفت: من در برنامه نود حضور پیدا نمی کنم اما اگر صحبت هایی مطرح شود که مشابه حرف‌های باشد که پیش از این مطرح شده،  در روز آینده اش نشست خبری برگزار خواهم کرد و به دفاع از خودم خواهم پرداخت.

کلیدواژه ها:
زمان انتشار: ۲۵ آذر, ۱۳۹۶

مطالب مرتبط


  • آخرین اخبار
  • پربیننده ترین ها
  • آرشیو