زمان انتشار: ۲۵ آذر ۱۳۹۶ -

از عادل خواهش می‌کنم صحبت‌هایم رابه بایگانی بسپارد!

عضو سابق هیات رییسه باشگاه پرسپولیس بابت اتفاقاتی که به دلیل صحبت‌های او در هفته گذشته در برنامه نود رخ داد واکنش نشان داد.

سرای نور؛عضو سابق هیات مدیره پرسپولیس که هفته‌ی گذشته در برنامه نود به بخشی از موضوعات مبهم مربوط به پرداختی‌هایش در این باشگاه پاسخ داد،  در گفتگویی با خبرنگار “ورزش سه” اعلام کرد او برخلاف  برداشت‌هایی که از صحبتش شده به پاک‌دستی علی‌ طاهری اطمینان دارد.

هدایتی که این روزها در دفتر خود به کارهای اقتصادی‌اش مشغول است و پس از شایعات مبنی بر بدهی بانکی پاسخ این ابهامات را در برنامه‌های تلوزیونی داد و در واکنش به محمود صادقی به زبان آورده است، زمانی دوباره خبرساز شد که شایعه حمایت مالی‌اش از باشگاه پرسپولیس بعد از جدایی علی اکبر طاهری قوت گرفت.

هدایتی که در سال‌های گذشته همواره از حامیان جدی باشگاه پرسپولیس بوده و سال گذشته نیز طبق اسناد کمک‌های مالی خوبی به این باشگاه کرده، در طی گفتگوی هفته پیش و اظهارنظر علی اکبر طاهری به دعوت برنامه نود پاسخ مثبت داد و گفتگوی مفصلی با آنها داشت. با این حال هدایتی می‌گوید با توجه به مشورت های بعدی و صحبت‌هایی که با دوستان مشترک داشته در نظر ندارد گفتگویی که داشته از شبکه سوم سیما پخش شود.

او می‌گوید: شرایط باشگاه پرسپولیس خوب است و من از بازیکنان و هواداران تشکر می‌کنم که یکی از تیم‌های برتر یک دهه اخیر را شکل دادند و ما قصد نداریم با برخی صحبت‌ها کام آنها را تلخ کنیم.

هدایتی می‌گوید: من به تشخیص خودم به برخی ابهامات و صحبت‌ها پاسخ دادم ولی تصور می‌کنم انتشار این صحبت‌ها تنها به سوتفاهم‌ها دامن خواهد زد و بحث‌های جدیدی شکل می‌دهد و این مساله در نهایت تکدر خاطر هواداران را به همراه خواهد داشت و من همینجا از آقای فردوسی‌پور تقاضا می‌کنم در صورتی که آقای طاهری نیز قصد حضور در برنامه را نداشته باشد صحبت‌های مرا نیز پخش نکند.

هدایتی با اشاره به اینکه به پاک دستی طاهری اعتقاد دارد گفت: در برنامه گذشته با توجه به اینکه شکل ارتباطی من و آقای طاهری به گونه‌ای بود که صدای همدیگر را نمی‌شنیدیم و در لحظاتی صدای ما روی هم می‌افتاد ایشان تصور کردند من موردی را مطرح کردم که بحث امانتداری ایشان را زیر سوال می‌برد و فکر می‌کنم به خاطر همین بود که برخی حرف‌ها را مطرح کردند. با صحبت‌های دوستان مشترک این بحث‌ها رفع شدنی است و من قصد ندارم با ادامه آن باعث ضربه خوردن پرسپولیس شوم.اگر حرفی زدم در دفاع از خودم زدم و قصد زیر سوال بردن تلاش های آقای طاهری را نداشتم و اکنون هم لزومی ندارد که بخواهم آنها را مطرح کنم.

هدایتی در پایان صحبت‌هایش با تاکید بر اینکه همیشه برای حمایت از پرسپولیس آماده است اعلام کرد: باز هم از آقای فردوسی‌پور و برنامه‌اش تشکر می‌کنم اما تصور می‌کنم انتشار صحبت‌های بنده در نهایت دردی را از باشگاه دوا نمی‌کند و از همین تریبون از ایشان درخواست می‌کنم صحبت‌های بنده را به بایگانی بسپارند.

کلیدواژه ها:
زمان انتشار: ۲۵ آذر, ۱۳۹۶

مطالب مرتبط


  • آخرین اخبار
  • پربیننده ترین ها
  • آرشیو