زمان انتشار: ۲۵ آذر ۱۳۹۶ -

خلعتبری: برای هر امتیازمان زجر کشیدیم

بازیکن پدیده معتقد است حکم فیفا به این راحتی نمی شکند و کسر 6 امتیاز ضربه بدی به تیم شان خواهد زد.

سرای نور؛محمدرضا خلعتبری با ابراز ناراحتی از موضوع کسر ۶ امتیاز درباره آخرین وضعیت تیمش گفت: تا جایی که من می دانم حکم کسر امتیاز از تیم ما قطعی است و ما حالا با ۱۸ امتیاز در رتبه دهم قرار داریم. هضم این اتفاق خیلی سخت است و تنها می توانم امیدوار باشم اتفاق خوبی بیفتد.

وی افزود: مدیران باشگاه می گویند با وکلایی که صحبت کرده اند، امید زیادی برای شکستن رای وجود دارد. البته بعید می دانم چون اگر قرار بود حکم فیفا به این راحتی بشکند که دیگر فیفایی در کار نبود.

بازیکن پدیده با انتقاد از وضعیت به وجود آمده گفت: واقعا ما تیم شایسته ای داریم و در طول ۱۵ هفته همیشه خوب بودیم و شرایط ایده آلی در طول نیم فصل داشتیم. ما برای جمع آوری تک تک امتیازهایمان زجر کشیدیم و با تلاش خیلی زیادی توانستیم جزو صدرنشینان لیگ باقی بمانیم.

وی ادامه داد: شما بازی با پرسپولیس را به یاد بیاورید. برای آن یک امتیاز در تهران چقدر زحمت کشیدیم؟ این ۶ امتیاز یعنی ۶ بازی سخت مقابل پرسپولیس و دیگر تیم های بزرگ! شما تصور کنید اگر ما یکی دو هفته نتیجه نگیریم تیم های قعرنشین می توانند ما را تهدید کنند و تیم مان به بحران می رود. این در حالی است که ما پتانسیل کسب سهمیه را داشتیم.

خلعتبری با ابراز رضایت از عملکرد خود در نیم فصل اول تصریح کرد: خدا را شکر فصل فوتبالی خوبی را شروع کردم. یک گل زدم و فکر کنم ۴ پاس گل هم دادم. البته من این فصل هافبک بازی می کنم اما نمی توانم منکر عطشی که برای گلزنی دارم، بشوم. امیدوارم در نیم فصل دوم بتوانم برای پدیده بیش از این گلزنی کنم.

وی افزود: ما در نیم فصل یکی دو بازیکن خوب از پیکان و سپاهان جذب کردیم و اینطور که شنیده ام شاید یکی دو بازیکن از جمع مان جدا شوند. بازیکنانی که از بچه های اصلی تیم هستند و مشتریان زیادی هم دارند. امیدوارم بهرحال بهترین اتفاق برای این بازیکنان و تیم مان بیفتد.

خلعتبری در خصوص اولین دیدار دور برگشت مقابل پیکان نیز گفت: شما بازی دور رفت ما را به یاد دارید که هر دو تیم فوتبال رو به جلویی را بازی می کردند. خوب می دانیم تیم های آقای جلالی فوتبال بازی می کنند و برای شروع در دور برگشت کار سختی پیش رو خواهیم داشت. اما مطمئن باشید می خواهیم برای شروعی قدرتمند پیکان را شکست دهیم.

وی در مورد تیم ملی نیز خاطرنشان کرد: دلم برای تیم ملی تنگ شده و من دیگر به گذشته فکر نمی کنم. همه می دانند که من در بهترین شرایط تیم ملی بازی می کردم و حضور در جام جهانی حقم بود. اما به تصمیم کی روش احترام گذاشتم در حالی که او پای پرواز خطم زد. الان همه تمرکزم روی تیم پدیده است و تنها می توانم برای ملی پوشان آرزوی موفقیت کنم.

کلیدواژه ها:
زمان انتشار: ۲۵ آذر, ۱۳۹۶

مطالب مرتبط


  • آخرین اخبار
  • پربیننده ترین ها
  • آرشیو