زمان انتشار: ۲۵ آذر ۱۳۹۶ -

جلسه سرنوشت ساز برای خریدهای زمستانی رئال

رئال مادرید در صدد است برای انتقالات زمستانی یکی دو بازیکن جدید به خدمت بگیرد ولی در این زمینه تردیدهایی وجود دارد.

سرای  نور؛وقتی فصل شروع شد، زیدان اعلام کرد که از مجموعه خود رضایت کامل دارد و در زمستان هیچ خریدی انجام نخواهد داد ولی پس از گذشت ۴ ماه و کسب نتایج متزلزل از سوی رئال در کنار عدم تداوم در پیروزی ها باعث شده تا مدیران رئال به فکر تقویت تیم در زمستان بیفتند.

 

 

 

 

زیدان نیز در نشست های اخیر خود این موضوع را رد نکرده است ولی همچنان مخالف تقویت تیم در خط حمله است و بنزما را به هر مهاجمی ترجیح می دهد.

طبق ادعای مارکا، روز گذشته در ابوظبی، نشستی ۹۰ دقیقه ای بین زیدان و خوزه آنخل سانچز، دست راست فلورنتینوپرز(رئیس باشگاه) صورت گرفته و این دو در مورد انتقالات زمستانی جلسه ای سرنوشت ساز ترتیب دادند.

 

طبق ادعای همین منبع، اضافه شدن کپا، گلر بیلبائو در ژانویه قطعی است ولی هنوز در مورد تقویت تیم در خط حمله و دفاع، تردیدهایی وجود دارد. صحبت از جذب آرتور، هافبک خلاق گرمیو که مورد توجه بارسا قرار دارد نیز در جلسه زیدان و سانچز به میان آمده است.

 

به نظر می رسد که بازی امشب رئال و گرمیو در فینال جام جهانی باشگاه ها و نیز ال کلاسیکوی هفته بعد، نقشی بسیار تعیین کننده در فعالیت های انتقالاتی رئال در زمستان خواهند داشت.

کلیدواژه ها:
زمان انتشار: ۲۵ آذر, ۱۳۹۶

مطالب مرتبط


  • آخرین اخبار
  • پربیننده ترین ها
  • آرشیو