زمان انتشار: ۲۵ آذر ۱۳۹۶ -

باید جای پرسپولیس را در صدر جدول بگیریم!

حسین پورامینی کاپیتان تیم پارس جنوبی جم می گوید تیم برای ماندن دررده دوم جدول در نیم فصل دوم باید تلاش بیشتری داشته باشد.

سرای نور؛پورامینی در این باره می گوید: در نیم فصل نخست شناخت تیم ها نسبت به ما کم بود و خیلی ها هم ما را دست کم گرفتند و این بود که نتایج خوبی را به ثبت رساندیم که البته دلیل اصلی هدایت صحیح توسط کادر فنی و تلاش بازیکنان بود. اما اکنون در آستانه دور برگشت هستیم برای ماندن در این رده باید بیشتر و بیشتر تلاش کنیم به این خاطر که تیم ها از ما شناخت پیدا کرده اند و حتی با انگیزه تر مقابل ما بازی خواهند کرد و این کار را خیلی سخت می کند.

کاپیتان تیم پارس جنوبی در خصوص اینکه تیم در هفته های پایانی کم آورد و صدرنشینی را تقدیم به پرسپولیس کرد، گفت: حضور پرسپولیس در صدر جدول از ابتدا هم قابل پیش بینی و محتمل بود و این در حالی است که تیم های بزرگ و مدعی در بازی ها حاضر هستند و آن چیز که تعجب آور است حضور ما در رده دوم جدول و در سال اول حضور در لیگ برتر است. این به خوبی به تیم های شهرستانی ثابت کرد در صورت خودباوری و تلاش می توانند دست به کارهای بزرگ بزنند.

البته که ما تلاش می کنیم با پرسپولیس در کورس رقابت بمانیم. این را پیش تر استقلال خوزستان به ما ثابت کرده بود. مگر این تیم در حضورپرسپولیس قهرمان لیگ برتر نشد؟ باید تلاش کنیم جای خود را از پرسپولیس پس بگیریم. اگر به حضور در همین رتبه راضی باشیم رده دوم جدول را هم از دست خواهیم داد.

حسین پور امینی با توجه به اینکه به زودی لیست حضور در جام جهانی بسته می شود آیا به حضور در لیست کی روش امیدوار است یا نه؟ ، می گوید: قطعا همین طور است. برای من جای خوشحالی این است که کی روش لیگ برتر را زیر نظر دارد. نمونه اش شاید اکبر ایمانی هم چند وقت پیش فکر نمی کرد به تیم ملی دعوت شود اما دعوت شد و بازی کرد و خوب هم بود. من هم با همین امید به مسیر ادامه می دهم. اگر جام جهانی نشد جام ملت ها. آنقدر به بازی خوب خود ادامه می دهم تا روزی به تیم ملی دعوت شوم.

کلیدواژه ها:
زمان انتشار: ۲۵ آذر, ۱۳۹۶

مطالب مرتبط


  • آخرین اخبار
  • پربیننده ترین ها
  • آرشیو