زمان انتشار: ۲۵ آذر ۱۳۹۶ -

عباسیان: منتظریم ۶ امتیاز برگردد

بازیکن پدیده ابراز امیدواری کرد ماجرای کسر 6 امتیاز از تیمش ختم به خیر شود.

سرای  نور؛تیم پدیده در تعطیلات نیم فصل اردوی آمادگی خود را در جزیزه کیش برگزار کرد تا با آمادگی بیشتری دور برگشت را آغاز کند. معین عباسیان درباره آخرین وضعیت تیمش به خبرنگار ما گفت: خدا را شکر شرایط خوبی داریم و یک اردوی یک هفته ای را در کیش برگزار کردیم. ما بعد از یک نیم فصل موفق و عملکرد خوب توانستیم بهترین عملکرد را بین نمایندگان استان خراسان در لیگ برتر ثبت کنیم.

وی افزود: در این چند روز سعی کردیم با یک ریکاوری خوب به مرور برنامه های تاکتیکی بپردازیم و کادر فنی نیز به تحلیل نتایج و عملکرد ما در ۱۵ دیدار گذشته می پردازد. به نظرم اردوی پرباری بود و یک دیدار تدارکاتی نیز با تیم منتخب کیش برگزار کردیم تا بچه ها از شرایط مسابقه خارج نشوند.

بازیکن پدیده با ابراز رضایت از عملکرد تیمش در نیم فصل اول گفت: واقعا ما تیم شایسته ای داریم و در طول ۱۵ هفته تنها یک مقطع سه هفته ای را افت کردیم. وگرنه ما شرایط ایده آلی در طول نیم فصل داشتیم و خوب می دانید که نگه داشتن تیم در شرایط بالا چقدر کار دشواری است.

وی ادامه داد: ما در مقطعی با حجم زیادی از بازیکن مصدوم مواجه شدیم و دست کادر فنی بسته شد. اما بازیکنان جوان ما کار را در دست گرفتند و اجازه ندادند تیم از روند خوبش خارج شود. در ضمن صادقی از پیکان و فاضلی از سپاهان به جمع ما اضافه شده اند و این می تواند به تیم کمک زیادی بکند.

عباسیان با انتقاد شدید از حاشیه های به وجود آمده برای تیمش تصریح کرد: ما در طول نیم فصل زحمات زیادی را متقبل شدیم تا بتوانیم در جمع صدرنشینان باقی بمانیم. امیدوارم ماجرای کسر ۶ امتیاز از تیم ما ختم به خیر شود و نتیجه عملکردمان درون زمین رقم بخورد نه در فیفا! اگر این کسر امتیاز قطعی شود، همه جوره بهم می ریزیم و روحیه بچه ها افت می کند.

وی افزود: تا جایی که من می دانم مسئولان باشگاه پیگیر موضوع هستند تا این ۶ امتیاز بازگردد. واقعا امتیاز گرفتن در نیم فصل دوم خیلی سخت می شود و گاهی تک امتیازها تعیین کننده هستند.

عباسیان در خصوص اولین دیدار دور برگشت مقابل پیکان نیز گفت: پیکان از تیم های خوب و با شخصیت نیم فصل اول بودند. آنها شاید ستاره نداشته باشند اما به معنای واقعی یک تیم هستند. پیکان خیلی سخت گل می خورد و باید با این تیم با حوصله فوتبال بازی کرد. ولی ما در مشهد بازی می کنیم و می خواهیم از این بازی خانگی به سه امتیاز برسیم.

کلیدواژه ها:
زمان انتشار: ۲۵ آذر, ۱۳۹۶

مطالب مرتبط


  • آخرین اخبار
  • پربیننده ترین ها
  • آرشیو