زمان انتشار: ۲۶ آذر ۱۳۹۶ -

شهردار نور:

دفع آب‌های سطحی نخستین اهداف شهرداری و شورای اسلامی شهر نور است+تصاویر

شهردار نور گفت:دفع آب‌های سطحی نخستین اهداف شهرداری و شورای اسلامی شهر نور است که در بسیاری از خیابان‌های شهر نور اقدامات لازم انجام شد.

به گزارش خبرنگار سرای نور،فرشاد اسدی در گفت وگو اختصاصی با سرای نور با اشاره به دو رودخانه در شهر نور اظهارکرد: با توجه به مشکلات شهروندان در خصوص آب‌های سطحی  به ویژه در فصل بارندگی، نخستین اهداف شهرداری و شورای اسلامی شهر نور دفع آب‌های سطحی است

 

 

وی یادآورشد: سیلاب آببندان غرب نور یکی از مشکلات مهم شهر بود که با یک برش عرضی در کمربندی و ایجاد آبراه، سیلاب به لاویج رود هدایت شد.

 

شهردار نور افزود: آب آببندان آیش نیمای نور توسط این آبراه مستقیم به سمت لاویج رود هدایت می‌شود که با این کار از سیلاب جلوگیری و رودخانه نیز احیاء می‌شود.

 

 

 

 

این مسئول گفت: این کار از ساعت ۱۱  شنبه آغاز و امیدواریم تا روز یکشنبه به اتمام برسد و احداث کانال‌ها نیز در خیابان‌های فردوسی، شهید یوسفیان، خامنه ای و …به اتمام رسید.

 

 

اسدی در ادامه تصریح کرد: خیابان انقلاب لوله گذاری شد و با احداث کانال مشکل لاین جنوبی  خیابان امام از پلیس راه به سمت خامنه‌ای که همیشه دچار آبگرفتگی بود مرتفع شد، با جدول گذاری راه سعدی و خامنه‌ای، مشکل آبگرفتگی خیابان سعدی نیز برطرف شد و در بیشتر خیابان‌های شهر نور کار دفع آب سطحی به اتمام رسید.

 

 

وی در مورد هزینه‌های این کار اظهارکرد: کارهای ما به صورت امانی و با پتانسیل‌های موجود انجام می‌شود و هزینه این آبراه که توسط پیمانکار ۳۰۰ میلیون تومان اعلام شده بود را با ۱۰۰ میلیون به اتمام رساندیم.

 

 

شهردار نور گفت: کار کانال‌های داخل شهر نیز به صورت امانی انجام شد و با توجه به اینکه هزینه‌های پیمانکار تقریباً دوبرابر هزینه‌های امانی است، اگر شهرداری خودش کارها را انجام دهد، در هزینه‌های شهرداری  صرفه جویی و کارمندان نیز با مشکل عقب افتادگی حقوق روبرو نمی‌شوند.

 

 

 

 

 

                                                                             به گ

زمان انتشار: ۲۶ آذر, ۱۳۹۶

مطالب مرتبط


  • آخرین اخبار
  • پربیننده ترین ها
  • آرشیو