زمان انتشار: ۲۶ آذر ۱۳۹۶ -

جام حذفی و دربی های محتملش

مرحله یک چهارم نهایی رقابت های جام حذفی فردا و پس فردا با انجام چهار بازی برگزار خواهد شد تا تکلیف چهار تیم پایانی این مسابقات مشخص شود.

سرای نور؛هشت تیم به مرحله یک چهارم نهایی رقابت های جام حذفی راه یافته اند و ظرف روز های دوشنبه و سه شنبه با انجام چهار بازی تکلیف چهار تیم پایانی رقابت های جام حذفی مشخص خواهد شد.

قرعه کشی

بعد از برگزاری بازی پرسپولیس برابر صنعت نفت آبادان در روز سه شنبه مراسم قرعه کشی مرحله نیمه نهایی رقابت های جام حذفی برگزار شد. در حال حاضر مشخص نیست که کدام حریفان در مرحله بعدی باید با هم مسابقه بدهند؛ اما احتمالات نشان می دهد که ممکن است بازی های جذاب و زیبایی را در مرحله نیمه نهایی شاهد باشیم.

چهار مسابقه یک هشتم

بازی های مرحله یک هشتم نهایی در دو روز دوشنبه و سه شنبه برگزار خواهد شد. در روز دوشنبه گسترش فولاد در تبریز میزبان خونه به خونه بابل لیگ یکی است و در تهران استقلال از ایران جوان بوشهر میزبانی می کند. روز سه شنبه نیز استقلال خوزستان در اهواز میزبان تراکتورسازی است و پرسپولیس در تهران از صنعت نفت آبادان میزبانی خواهد کرد.

دربی های محتمل

در صورت پیروزی استقلال مقابل ایران جوان و برد پرسپولیس برابر صنعت نفت آبادان این احتمال وجود دارد که در مرحله نیمه نهایی شاهد یک دربی هیجان انگیز میان سرخابی ها باشیم. اما این تنها دربی محتمل نیست. پیروزی گسترش فولاد بر خونه به خونه و برد تراکتورسازی برابر استقلال خوزستان می تواند باعث شود تا یک دربی دیگر شکل بگیرد و آن دربی تبریز میان تراکتور و گسترش فولاد است. اما یک دربی سوم هم می تواند در مرحله نیمه نهایی شکل بگیرد. صعود استقلال خوزستان از بازی با تراکتور و حذف پرسپولیس برابر صنعت نفت آبادان می تواند دربی خوزستانی ها را در این مرحله رقم بزند.

نیمه نهایی سخت و جذاب

صعود پرسپولیس، استقلال، تراکتور و گسترش فولاد می تواند مرحله نیمه نهایی را تبدیل به دوئل لیگ برتری ها کند. در این صورت شاهد یک نیمه نهایی سخت و جذاب خواهیم بود به خصوص آنکه احتمال روبرویی استقلال و پرسپولیس هم هست.

متفاوت ترین نیمه نهایی

صعود صنعت نفت، ایران جوان بوشهر، خونه به خونه بابل و استقلال خوزستان می تواند نیمه نهایی جام حذفی را به متفاوت ترین نیمه نهایی سال های اخیر بدل کند. در این صورت یکی از این چهار تیم نماینده ایران در رقابت های لیگ قهرمانان آسیا در سال آینده خواهد بود.

کلیدواژه ها:
زمان انتشار: ۲۶ آذر, ۱۳۹۶

مطالب مرتبط


  • آخرین اخبار
  • پربیننده ترین ها
  • آرشیو