زمان انتشار: ۲۶ آذر ۱۳۹۶ -

پیش بازی بورنموث – لیورپول

بورنموث و لیورپول، در دومین روز از هفته هجدهم لیگ برتر به مصاف یکدیگر خواهند رفت.

سرای نور؛شاگردان کلوپ با ۳۱ امتیاز در رده ششم جدول قرار گرفته اند و به دنبال این هستند که روند تساوی ها را قطع کرده و به سمت پیروزی گام بردارند. لیورپول در ۱۷ بازی خود در این فصل، ۸ پیروزی، ۷ تساوی و ۲ شکست به ثبت رسانده و تساوی های متعدد این تیم باعث شده تا کم کم از جمع ۴ تیم برتر خارج شوند و حالا در رده ششم قرار بگیرند.

کلوپ امیدوار است که تیمش بتواند روند تساوی ها را به اتمام رسانده و در دیدار امروز که دیدار دشواری نیز خواهد بود، به پیروزی برسد. لیورپول در دو دیدار اخیرش مقابل وست بروم و اورتون به تساوی رسیده و حالا می‌خواهد پس از ۲ هفته به پیروزی دست پیدا کند.

در آن سو بورنموث با ۱۶ امتیاز در رده شانزدهم جدول قرار گرفته است. آنها در ۵ دیدار اخیر خود موفق به کسب پیروزی نشده اند و ۳ تساوی و ۲ شکست نتیجه تلاش آنها بوده است. ادی هو می‌داند که مصاف دشواری پیش روی اوست و از همین رو تیمش را با آمادگی برای این دیدار خانگی به میدان می‌فرستد. در ۶ تقابل اخیر دو تیم، ۴ پیروزی برای لیورپول، ۱ تساوی و ۱ پیروزی برای بورنموث به دست آمده است

لیورپول برای این بازی از همراهی باگدان، کلاین، ماتیپ و مورنو به علت مصدومیت محروم است. با این حال حضور لالانا و استوریج نیز برای این بازی هنوز مشخص نیست.

ترکیب احتمالی:

کلیدواژه ها:
زمان انتشار: ۲۶ آذر, ۱۳۹۶

مطالب مرتبط


  • آخرین اخبار
  • پربیننده ترین ها
  • آرشیو