زمان انتشار: ۲۶ آذر ۱۳۹۶ -

دروازه‌بان برزیلی تراکتورسازی کیست؟

دروازه بان برزیلی تراکتورسازی در واسکو دوگاما به عنوان گلر شماره سه حضور داشت و حالا در تبریز رویاهایش را دنبال می کند.

سرای نور؛ژوردی مارتینز آلمیدا دروازه بان برزیلی که به تراکتورسازی پیوسته اکثر دوران فوتبالش را در واسکو دوگاما سپری کرده است. آلمیدای  ۲۴ ساله اگرچه فوتبالش را در تیم های پایه وایادولید اسپانیا آغاز کرد و موفق شد به لالیگای B نیز برسد؛ اما در ادامه برای بازی کردن راهی بلژیک شد و پیراهن کلاب بروژ این کشور را برتن کرد.

 

این گلر برزیلی از سال ۲۰۱۲ به مدت دو فصل پیراهن کلاب بروژ را برتن کرد و در این مدت یک فصل ۱۵ بازی و یک فصل ۴ مسابقه برای این تیم انجام داد. نیمکت نشینی های پی در پی در فصل دوم حضورش در کلاب بروژ باعث شد تا او قصد جدایی کند و به همین خاطر تیم واسکو دوگاما پیشنهادی را به این دروازه بان ارائه کرد.

او در تاریخ ۱۰ سپتامبر ۲۰۱۳ قرارداد حرفه ای را به مدت ۳ سال با واسکو دوگاما امضا کرد و یکسال بعد موفق شد به تیم اصلی راه پیدا کند. ادامه حضور در واسکو دوگاما باعث شد تا آلمیدا در سال ۲۰۱۵ در سری آ لیگ برزیل ۱۰ مسابقه برای تیمش انجام دهد.

آلمیدا در فصل گذشته لیگ برزیل ۱۲ بازی در لیگ و یک مسابقه در جام حذفی به میدان رفت؛ اما این روند نزول کرد و کار به جایی رسید که در سال ۲۰۱۷ این دروازه بان فقط یک بازی در سری آ برزیل و ۳ مسابقه در جام حذفی برای واسکو دوگاما انجام دهد.

 

در ماه های گذشته نیز او رسما دروازه بان سوم تیمش لقب گرفته بود و به همین خاطر قصد جدایی کرد و راه تراکتورسازی را در پیش گرفت.

قهرمانی در سال ۲۰۱۶ با واسکو دوگاما در سری B برزیل مهم ترین افتخار ورزشی این دروازه بان محسوب می شود و او حالا رویاهایش را در ایران و تراکتورسازی دنبال می کند.

آلمیدا که با نظر ژوزه مندز مربی گلرهای تراکتورسازی به ایران آمده، برای حضور در ترکیب این تیم با فرزین گروسیان رقابت خواهد کرد و یحیی گل محمدی امید دارد با حضور او خط دروازه اش قدرت بیشتری پیدا کند.

کلیدواژه ها:
زمان انتشار: ۲۶ آذر, ۱۳۹۶

مطالب مرتبط


  • آخرین اخبار
  • پربیننده ترین ها
  • آرشیو