زمان انتشار: ۲۶ آذر ۱۳۹۶ -

۵ بازیکنی که انتظار کمالوند را برآورده نکردند

سرمربی تیم صنعت نفت آبادان از عملکرد 5 بازیکن خود در نیم فصل اول راضی نیست و قصد کرده تغییراتی را در تیمش ایجاد کند.

سرای نور؛تیم صنعت نفت با نظر فراز کمالوند برای نیم فصل دوم سوشا مکانی و طالب ریکانی را به خدمت گرفته و قصد دارد بازیکنان دیگری را نیز در پست های دفاع و حمله به خدمت بگیرد.

فراز کمالوند سرمربی نفت از عملکرد برخی بازیکنانش در نیم فصل اول راضی نیست و شاید تصمیم به جدایی این نفرات بگیرد. او روز گذشته صراحتا اعلام کرد از دو دروازه بان(نوشی صوفیانی و سالاری) و ۳ مهاجم تیمش راضی نیست و انتظار داشته آنها عملکرد بهتری داشته باشند.

سرمربی صنعت نفت در این خصوص گفت: «بعضی بازیکنان در نیم فصل اول نمی توانستند انتظارات را برآورده کنند. فشار عمده تیم ما را روی ۱۲، ۱۳ بازیکن است و این موضوع با توجه به فشردگی مسابقات جواب نمی‌دهد. توقع ما از گلرها در نیم فصل اول بیشتر بود، ما گل‌هایی خوردیم که می‌توانستیم دریافت نکنیم. در خط حمله فشار زیادی روی شیمبا و کرار جاسم بود، در حالی که بازیکنان دیگری مانند امین درویشی، محمد شادکام و میلاد جهانی نیز داریم و باید این فشار توزیع می‌شد؛ اما چنین اتفاقی برای ما رخ نداد. واقعا از برخی بازیکنان راضی نیستم و به همین خاطر قصد دارم تیم را تقویت کنم. از این رو بیشتر درخط حمله و دفاع بازیکن جذب می‌کنیم.»

به نظر می رسد با جذب سوشا مکانی تا حدی نگرانی کمالوند از بابت خط دروازه برطرف شده باشد و او حالا احتمالا برای ترمیم خط حمله تیمش اقدام خواهد کرد.

کلیدواژه ها:
زمان انتشار: ۲۶ آذر, ۱۳۹۶

مطالب مرتبط


  • آخرین اخبار
  • پربیننده ترین ها
  • آرشیو