زمان انتشار: ۲۷ آذر ۱۳۹۶ -

امیدوارم روزی پرسپولیس را در بالاترین سطح ببینم

پیشکسوت باشگاه پرسپولیس پیش از آغاز کنفرانس مطبوعاتی حمیدرضا گرشاسبی بار دیگر از آرزویش برای تبدیل پرسپولیس به یک باشگاه حرفه ای گفت.

سرای نور؛امروز و در کنفرانس خبری باشگاه پرسپولیس، جعفر کاشانی رئیس هیات مدیره این باشگاه با تشکر از خبرنگاران حاضر و ضمن خوشحالی از برگزاری این جلسه در سالن کنفرانس باشگاه گفت:« ما سال ها با خبرنگاران ارتباط معنوی داشتیم، چرا که حرکات، رفتار و گفتار ما همیشه مورد نقدشان قرار گرفته است. امروز باشگاه پرسپولیس با یک روش جدید که آرزوی من بود خبرنگاران و روزنامه نگاران و ارباب جراید در این محل هستید. من همیشه در کوچه و خیابان و محل هایی که با خبرنگاران مواجه می شدم خجالت می کشیدم که باشگاه پرسپولیس شرایطی مثل امروز برای خبرنگاران ندارد. خوشبختانه این فکر تحقق پیدا کرد و امروز خوشحال هستیم که دوستان و فرزندانمان( خبرنگاران) گرد هم جمع شده اند و می توانند سوال هایشان را مطرح کنند.»

کاشانی در ادامه گفت:« البته آقای گرشاسبی مدیرعامل باشگاه حضور دارند و پاسخگوی سوالات شما خواهند بود. من هم اگر سوالی درباره تاریخ و گذشته های دور داشته باشید جواب می دهم.»

 

کاپیتان سابق تیم ملی و پرسپولیس همچنین گفت:« جایگاهی که امروز پرسپولیس در جامعه ایران و خارج از ایران دارد به حسن ظن شما به این باشگاه و به لطفی که به ما بازیکنان قدیمی و بعد از ما داشتید، برمی گردد. من هم از این بابت از شما تشکر می کنم.»

رئیس هیات مدیره پرسپولیس در پایان گفت:« جایگاه شما خبرنگاران از این بالاتر است و باید در آمفی تئاتر باشگاه در خدمت شما باشیم. امیدوارم بالاخره ما صاحب باشگاه بشویم، باشگاهی که ارگان ها و سازمان ها و اهدافش مشخص است و مهمترین جایگاهش مال شما ها است. چون شما(خبرنگاران) هستید که می توانید خوبی ها را انعکاس بدهید. آرزو دارم روزی باشگاه پرسپولیس را در بالاترین سطح ببینم.»

کلیدواژه ها:
زمان انتشار: ۲۷ آذر, ۱۳۹۶

مطالب مرتبط


  • آخرین اخبار
  • پربیننده ترین ها
  • آرشیو