زمان انتشار: ۲۷ آذر ۱۳۹۶ -

پشت پرده توافق پرسپولیس با ریزه‌اسپور

سرپرست باشگاه پرسپولیس اعلام کرد با همدلی و هماهنگی میان مدیران باشگاه مشکلات باشگاه مرتفع شده است.

سرای نور؛طارمی ترانسفر می شود؟

مهدی طارمی باید بیاید. او اگر تیمی پیدا کند، بیاورد تا بررسی کنیم. در هیات مدیره به این توافق رسیدیم که جلوی رشد هیچ بازیکنی را نگیریم. به دنبال این هستیم از طریق پرسپولیس یکسری بازیکنان به تیم های مطرح اروپا بروند و رشد کنند. البته این موضوع با هماهنگی کادرفنی خواهد بود.

 

 

 

نباید پشت سر طاهری گله کنیم

باشگاه بزرگ حاشیه هایش هم بزرگ است. بعضی جاها باید حق بدهید. من در ورزشگاه آزادی بازی تمام شد و بیرون آمدم. ناگهان ۲۰، ۳۰ موبایل دم دهانم افتاد. لب من زخم شد. ۹٫۳۰ شب از باشگاه رفتم، یک نفر بیرون آمد و درباره برانکو پرسید. جاهایی آدم از حوصله خارج می شود. آستانه تحمل افراد هم متفاوت است. بی انصافی است اگر پشت سر طاهری گله کنیم. قراردادهای ما شفاف است. من نمی توانم پاسخی درباره مبلغ قرارداد بازیکنان بدهم اما در کل می گویم وضعیت ما نسبت به سایرین بهتر است. حق بچه ها اما این است که بروز و سر ساعت دریافتی هایشان را بگیرند. از روزی که خودم هم آمدم، ۳ مرحله پرداختی داشتم.

 

وقتی هماهنگ نمی کنند، جریمه ندارد؟

جرایم هم متفاوت است. باشگاه با اسپانسر قرارداد دارد. همه چیز شفاف است. من اگر بازیکن باشگاه هستم و پیراهن اسپانسر را باید بپوشم و می روم پیراهن اسپانسر قبلی را می پوشم، جریمه ندارد؟ مصاحبه ها باید با باشگاه هماهنگ شود. اینجا حرفه ای است و قرارداد کلان دارد. همه این موارد در قرارداد بازیکنان هم آمده و باید پایبند باشد.

 

 

سندسازی در کار نیست

ما سندسازی درباره بدهی ها نداریم. برخی پرونده ها در استیناف است، اینها را شایعه کردند که سندسازی شده است. ما در حال بررسی هستیم. بدهی های ما مشخص است. در بالا هم گفتم. اینها که می گویند پول ما را نقد ندادند، سندسازی کردند. اینطور نیست. روحیات ما این نیست که یک ریال از بازیکنی چه قبل و الان بخواهیم حقش را ضایع کنیم.

 

مشکل نوراللهی حل می شود

از سردار کمالی تشکر می کنم که مجوز خروج نوراللهی صادر شد و چند مسابقه ما را همراهی کرد. با این حال نوراللهی حدود ۴ ماه از خدمتش گذشته و با آجورلو صحبت کردیم که قول دادند مشکل او طی روزهای آینده برطرف شود.

 

تراکتورسازی کارشکنی انجام نداده است

من قاطع و صریح می گویم که کارشکنی از سوی تراکتورسازی انجام نشده است. آجورلو در دفتر من با سردار کمالی صحبت و خواهش کرد که مشکل حل شود. همه چیز هماهنگ شده تا مشکل برطرف شود و ترخیص نوراللهی را صادر کنند. وضعیت عالیشاه نیز اینگونه است.

 

اسپانسر امروز و فردا مشخص می شود

اسپانسر ما امروز و نهایت تا فردا مشخص خواهد شد و بعد ما این را اعلام می کنیم. بحث ما کلی است از جایی نام نمی برم تا امضا در دستم نباشد نباید آن را قطعی دانست. تا امضا نیاید و دستمان نباشد به اصحاب رسانه که حساس و موشکافانه نگاه می کنید نمی توانیم قولی بدهیم.

 

مالیاتی به استقلال و پرسپولیس تعلق نمی گیرد

درباره بحث مالیاتی هم باید بگویم مالیاتی به پرسپولیس و استقلال و هیچ باشگاهی تعلق نمی گیرد چرا که این باشگاه ها درآمد ندارند. وقتی باشگاه های ما هیچ درآمدی ندارند چه مالیاتی باید بپردازند. منتها خیلی از مدیرعاملان وقتی حسابرس های مالیاتی آمدند حسابرسی بکنند دفاترشان و اسناد ناقص بوده و نتوانستند منطقی جواب بدهند. وقتی نتوانید دفاتر را کامل کنید قانونی هست می گویند علی الراس می کنیم، چون این قانون را نمی دانیم بیخیال می شویم اما حالا همین ها انباشت شده و طی سال ها باشگاه ما صد و خرده ای میلیارد و همین مقدار هم تقریبا استقلال بدهی مالیاتی داریم.

 

 

وزارت ورزش در بحث مالیاتی ورود کرد

با پیگیری وزارت ورزش و جوانان برای مجوز حرفه ای گری خوشبختانه نامه ای را تنظیم کردند وبه وزارت اقتصاد و دارایی دادند که این مبالغ تایید شده نیست و در حال بررسی است  و فعلا بدهی لحاظ نکنید. همین باعث شد از این بدهی مبرا شدیم. الان هم دارند بررسی می کنند، قطعا بخشوده نخواهد شد چون قانون اجازه نمی دهد اما مطمئنم با بررسی دقیق تری که انجام می دهند این مبلغ کاهش پیدا خواهد کرد تا ما بتوانیم آن را پرداخت کنیم.

 

 

شفاف سازی درباره گم شدن ۶۱ میلیارد از دارایی ها؟

قبلا باشگاه درفشی فر با ۶۱ میلیارد تومان قیمت گذاری شده و این مبلغ  سال گذشته در جمع دارایی ها قرار گرفته و امسال به ما می گویند سند آن کجاست؟!‌ وقتی سند آن را به نام نزده اند چطوری جز اموال و دارایی ها قرار می گیرد؟ برای همین آن ۶۱ میلیارد تومان را از دارایی ها خارج کردیم و بعد گفتند که چنین مبلغی را کم آوردیم. گفتیم نه اینطور نیست. چنین مبلغی مربوط به درفشی فر است و قیمت گذاری ای که شده ۶۱ میلیارد تومان است.

 

زمین تمرین را درست می کنیم

بحث شما فکر می کنم به زمین فوتبالش است که از وقتی که ما آمدیم پیگیر شدیم و با مساعدت شهرداری منطقه رقمی را در نظر می گیریم و انشاالله با پولی که اسپانسر به ما بدهد به سرعت این زمین را از حالت اسفناک خارج خواهیم کرد.

 

 

آماده رفتن از پرسپولیس هستم

همه آنهایی که من را می شناسند و با من کار کردند می دانند که پشت میز نمی‌نشینم و آماده رفتن هستم. همیشه هم قول دادم جایی که نتوانم یک قدم به جلو حرکت کنم نخواهم ماند. این جایگاه ماندنی نیست و همان روزی که انتخاب شدم  طی صحبت هایمان با آقای سلطانی فر اعلام کردیم که اگر کسی بهتر از ما و با سرعت بیشتری می تواند قطعا خوشحال خواهیم شد و تشکر هم خواهیم کرد. پست ها ماندنی نیست.

 

از نظرات استقبال می کنیم

اینکه در رسانه ها درج می شود قطعا طبیعی است که در سرعت  و روند کار خلاء ایجاد می کند. یکسری افراد هستند که با این تفکرات و اسپانسرها فکر می کنند که یکدفعه تکانی می خورند و می گویند نکند این دیگر تمام شد و صبر کنیم تا بعدی بیاید. ما باید با بازیکنانمان صحبت کنیم و تیم را ثبات دهیم و این ها اثرگذار هست ولی ما زیاد به آن گوش نمی‌دهیم و هرکسی بیاید استقبال می کنیم و به صحبت هایشان گوش می دهیم.

 

 

امیدوارم حق پخش به سرانجام برسد

درباره پخش زنده، یک ماه پیش یا کمتر جلسه ای در مجلس شورای اسلامی به ریاست آقای مطهری که باشگاه ها در آن حضور داشتند، آقای داورزنی، آقای خادم و از صداوسیما آقای شهریاری بودند که قرار شد کمیته ای طرحی آماده کنند تا بحث حق پخش به سرانجامی برسد. این آخرین موردی بود که به ما اعلام کردند.

 

اعضای هیات مدیره را وزیر انتخاب می کند

اعضای هیات مدیره جز وظیفه وزیر ورزش و جوانان است و اگر قرار است فردی انتخاب شود به ایشان مربوط می شود و در حیطه کاری ما قرار ندارد.

کلیدواژه ها:
زمان انتشار: ۲۷ آذر, ۱۳۹۶

مطالب مرتبط


  • آخرین اخبار
  • پربیننده ترین ها
  • آرشیو