زمان انتشار: ۲۹ آذر ۱۳۹۶ -

تمجید تقوی از عملکرد استقلال

پیشکسوت تیم استقلال تهران از نمایش این تیم در مقابل ایرانجوان تمجید کرد.

سرای نور؛

آخرین دیدار مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی امروز بین تیم های استقلال تهران و ایرانجوان بوشهر برگزار شد و تیم میزبان موفق شد با سه گل حسینی، جپاروف و قربانی حریف خود را از پیش رو بردارد.

پس از این بازی محمد تقوی، پیشکسوت تیم استقلال در صفحه شخصی خود در فضای مجازی ضمن انتشار مطلبی، از عملکرد آبی پوشان تمجید کرد.

او در این مطلب نوشت: بازی با تیم لیگ یکی ایرانجوان بهترین فرصت برای شاگردان شفر بود تا با تمرین گلزنی مشکلات روحی خط حمله خود را برطرف کنند. یوهان کرویف فقید اعتقاد داشت گل زدن نوعی پاس دادن به تور دروازه حریف است. فرشید اسماعیلی بازیکن باهوشی است که در چندین صحنه می توانست با آرامش توپ را به تور دروازه پاس دهد؛ اما با ضربات عجولانه موقعیت ها را از دست می داد. موضوع دیگر استفاده از ضربات ایستگاهی در زمان هایی است که بازی بسته حریف اجازه گلزنی را به شما نمی دهد. گل اول استقلال در بهترین زمان ممکن و در دقایق پایانی نیمه اول و از روی ضربه کرنر به دست آمد. مجید حسینی و روزبه چشمی بازیکنان بلند قامتی هستند که می توانند در این شرایط به تیم کمک کنند. با این گل نه تنها حریف مقاومت خود را از دست داد بلکه استقلال نیمه دوم با خیالی آسوده بازی را شروع کرد. در گذشته نیز به اهمیت ضربات ایستگاهی اشاره کردم. موضوع دیگر هوش سرشار جپاروف در جریان بازی است. در فوتبال بیشتر گل ها از منطقه ۱۴ که همان نیم دایره پشت هجده قدم حریف است، به دست می آید. جایگیری عالی جپاروف در این منطقه گل دوم استقلال را رقم زد. استقلال با آرامش خاصی بازی می کرد که نشانه های خوبی از پیشرفت است. با توجه به این موضوع که ایرانجوان حریف چندان دشواری به شمار نمی رفت پیروزی پرگل می توانست اعتماد به نفس بازیکنان و روحیه پیروزی طلبی را در نیم فصل دوم لیگ دوباره به استقلال بازگرداند که این مشکل تا حدودی در این بازی برطرف شد.

کلیدواژه ها:
زمان انتشار: ۲۹ آذر, ۱۳۹۶

مطالب مرتبط


  • آخرین اخبار
  • پربیننده ترین ها
  • آرشیو