زمان انتشار: ۲۹ آذر ۱۳۹۶ -

ابراهیم‌زاده: مسئولان نفت از باخت پرسپولیس ناراحتند!

هافبک تیم صنعت نفت آبادان اعلام کرد مسئولان باشگاه از شکست پرسپولیس ناراحت هستند.

سرای نور؛

مسعود ابراهیم‌زاده درباره پیروزی تیمش مقابل پرسپولیس در جام حذفی اظهار داشت: ما با یک سر و گردن بالاتر از پرسپولیس پر مهره بودیم و در یک دیدار سخت توانستیم به نیمه نهایی صعود کنیم که نفت آبادان در تاریخ لیگ برتر چنین صعودی را تجربه نکرده بود که تبریک می گویم به مردم خونگرم آبادان و هواداران فوتبال دوست این شهر و از خوشحالی آنها واقعا خوشحالم. این برد مبارک مردم آبادان باشد نه مسئولان این تیم!

وی ادامه داد: این هفته منابع مالی خوبی برای باشگاه تامین شده بود و عقل و منطق میگفت که مسئولان برای دادن روحیه به بازیکنان مطالبات را پرداخت کنند؛ ولی وعده بعد از بازی را دادند و انگار دلشان با تیم نبود. روز بازی همه مسئولان تیم تهران بودند و دنبال بلیط وی آی پی بودند تا در کنار پرسپولیسی ها بنشینند و خیلی زحمتشان شده بود که به رختکن تیم بیایند. نه قبل از بازی و نه بعد از بازی در جشن تیم هیچ مسئولی نیامد و این درحالی بود که در استادیوم بودند و انگار از باخت پرسپولیس ناراحت شده اند که به ما بی محلی کردند.

هافبک تیم نفت آبادان درباره شایعاتی که پیرامون جدایی کمالوند شنیده می‌شد، بیان کرد: من با آقا فراز به آبادان آمده‌ام و با آقا فراز هم می‌روم. از ابتدای فصل ریالی دریافت نکردیم و به خاطر حرف های آقا فراز دم نزدیم. به خاطر هوادار نفت و مردم آبادان که واقعا به ما محبت دارند هیچ اعتراضی نداشتیم تا حاشیه ای نباشد؛ ولی مسئولان جواب سکوت ما را با تلنگر بیشتر می دهند.

کلیدواژه ها:
زمان انتشار: ۲۹ آذر, ۱۳۹۶

مطالب مرتبط


  • آخرین اخبار
  • پربیننده ترین ها
  • آرشیو