زمان انتشار: ۲۹ آذر ۱۳۹۶ -

گرشاسبی: خیال هواداران راحت؛ مشکلی ایجاد نمی‌شود

حمیدرشا گرشاسبی سرپرست باشگاه پرسپولیس گفت خیال هواداران راحت باشد، چرا که پرونده های مالی بازیکنان قدیمی و خارجی هیچ مشکلی برای باشگاه ایجاد نخواهد کرد.

سرای نور؛

حمید رضا گرشاسبی سرپرست باشگاه پرسپولیس پس از برگزاری مجمع فدراسیون فوتبال در خصوص پرونده های مالی باشگاه و شکایت بازیکنان خارجی از این تیم به خبرنگاران گفت: یکی از دغدغه های ما همین است که این پرونده ها را سازماندهی کنیم. مبالغی را باید به بازیکنان قدیم و خارجی پرداخت کنیم و خیال همه هواداران راحت باشد که نمی گذاریم مشکلی ایجاد شود.

وی در مورد تمدید قرارداد برانکو با توجه به واریز پول توسط اسپانسر به حساب باشگاه ادامه داد: اصلا بحث برانکو پول نبود؛ بحث ادامه همکاری یکی دو تا از همکارای ایشان بود و همینطور می خواست آنالیزی روی عملکردش داشته باشد، چون هیچ وقت جلسه ای اینگونه با باشگاه نداشته است. ابهاماتی هم در پرداختی ها و دریافتی ها داشت که شسته رفته شده. دستیارش هم که تسویه شد و رفت و ظرف امروز فردا هم بقیه مسائل حل می شود.

سرپرست پرسپولیس در مورد ابهاماتی که در مورد مالکیت ساختمان دو باشگاه پرسپولیس و استقلال به وجود آمده، اظهار داشت: ساختمان ها در زمان خرید به نام دو باشگاه استقلال و پرسپولیس خریداری شده است. درست است که سند زده نشده؛ ولی باید انتقال پیدا کند. تابلوی ورودی هم که زمان آقای دکتر دادکان بوده نشان می دهد که این ساختمان ها متعلق به استقلال و پرسپولیس است و بعید می دانم این دو باشگاه هر جایی هم که باشند فدراسیون بیاید و اثاث آنها را به خیابان بیاندازد.

گرشاسبی در مورد اختلاف طاهری و هدایتی و مشکلاتی که در روزهای اخیر میان این دو چهره ایجاد شده توضیح داد: برنامه نود از قبل می توانست این ابهامات را از باشگاه سوال کند؛ تمام این اطلاعات و اعداد و ارقام که در برنامه نود مطرح شد در حساب ها موجود است و هر کدام از شما عزیزان هم که وقت داشتید، تشریف بیاورید تا مرور کنید.

وی در خصوص اینکه گفته شده قرار است جسله ای میان او و طاهری با حضور اصحاب رسانه برای بررسی این مسائل برگزار شود، بیان کرد: تمام این ها شسته و رفته است و هر وقت آقای طاهری بگوید ما این جلسه را برگزار می کنیم.

کلیدواژه ها:
زمان انتشار: ۲۹ آذر, ۱۳۹۶

مطالب مرتبط


  • آخرین اخبار
  • پربیننده ترین ها
  • آرشیو