زمان انتشار: ۲۹ آذر ۱۳۹۶ -

بارسا بهتر از رئال در پرافتخاترین سال کهکشانی ها!

رئال مادرید و بارسا شنبه در برنابئو آخرین دیدار خود در سال 2017 را برگزار خواهند کرد.

سرای نور؛

سال ۲۰۱۷ برای رئال از هر حیث بهتر از بارسلونا بود. کهکشانی ها با فتح ۵ جام باارزش، پرافتخارترین سال تاریخ خود را تجربه کردند؛ در حالی که سهم بارسا فقط یک کوپا دل ری بود.

اما به آمار و ارقام دو تیم که نگاه می کنیم، متوجه برتری تقریبی بارسا می شویم که در نوع خود عجیب است.

 

 

 

 

در سال ۲۰۱۷ رئال مادرید ۶۲ بازی انجام داده که سه بازی بیشتر از بارسلوناست. کهکشانی ها ۴۴ برد کسب کرده اند و بارسلونا ۴۳ پیروزی و به عبارتی در صورت برتری آبی اناری ها بر رئال، از این حیث دو تیم برابر خواهند شد. بارسا در لالیگا از نظر کسب برد برتری ۳۱ بر ۲۷ دارد.

 

 

 

 

رئال ۱۳ بازی در لیگ قهرمانان، دو بازی در جام باشگاه های جهان و سوپرکاپ اسپانیا، یک بازی در سوپرکاپ اروپا، ۶ بازی در کوپا دل ری و ۳۸ بازی در لالیگا انجام داده است.

در سوی دیگر بارسلونا ۳۸ بازی در لالیگا، ۱۰ بازی در لیگ قهرمانان، دو بازی در سوپرکاپ اسپانیا و ۹ بازی در کوپا دل ری انجام داده است.

 

 

 

 

بارسا در گل های زده و خورده و در تعداد باخت ها و تساوی ها عملکرد بهتری نسبت به رئال در سال ۲۰۱۷ داشته است.

آبی اناری ها ۹ باخت و ۷ تساوی را در سال ۲۰۱۷ تجربه کردند در حالی که رئال ۱۰ باخت و ۸ تساوی را به دست آورد. بارسلونا ۱۵۷ گل زده و ۵۰ گل خورده در سال ۲۰۱۷ به ثبت رسانده و رئال ۱۵۶ زده و ۶۵ گل خورده.

برای بارسا ۱۵ بار پنالتی اعلام شد که سه تای آنها از دست رفت و و برای رئال ۱۲ پنالتی اعلام شد که ۱۰ تای آنها به گل تبدیل شدند. در عوض بر علیه رئال ۶ پنالتی و بر علیه بارسا تنها یک پنالتی اعلام شد که همان نیز به خارج زده شد.

 

 

 

 

ال کلاسیکوی شنبه برای رئال از هر نظر حیاتی خواهد بود؛ چرا که یک شکست، فاصله با بارسا را با یک بازی کمتر به ۱۴ امتیاز افزایش خواهد داد. بارسا نیز در صورت برتری، گام بلندی به سمت قهرمانی بر می دارد، ضمن اینکه از حیث تعداد پیروزی ها در سال ۲۰۱۷ نیز با رئال برابری خواهد کرد.

 

کلیدواژه ها:
زمان انتشار: ۲۹ آذر, ۱۳۹۶

مطالب مرتبط


  • آخرین اخبار
  • پربیننده ترین ها
  • آرشیو