زمان انتشار: ۲۹ آذر ۱۳۹۶ -

رای قاطع هیات مدیره نفت به ماندگاری کمالوند

مدیراجرایی باشگاه صنعت نفت آبادان اعلام کرد هیات مدیره این باشگاه رای به ماندگاری فراز کمالوند در سمت سرمربی تیم داده است.

سرای نور؛

تیم صنعت نفت آبادان با وجود مشکلات عدیده‌ی مالی و اعتصاب های فراوان، توانسته است بهترین نتایج تاریخ خود را به دست بیاورد. با این حال فراز کمالوند بعد از بازی با پرسپولیس اعلام کرد که دیگر در نفت آبادان فعالیت نخواهد کرد. کمالوند حتی برای فسخ قراردادش با صنعت نفت اقدام کرده است.

با این حال مهران فرقانی، مدیراجرایی باشگاه نفت آبادان می‌گوید کمالوند به کارش در این تیم ادامه می‌دهد. فرقانی در این باره گفت: «هیات مدیره نفت آبادان نگاه برادرانه به فراز کمالوند دارد و نزدیک به ۲ سال است که دنبال فراز کمالوند است. حال که به این نقطه رسیده اند، در تلاش هستند که این وضعیت را ثابت نگه دارند. تمامی اعضای هیات مدیره در تلاش هستند که با رفع مشکلات مالی و ابقای فراز کمالوند به حفظ روند صعودی تیم کمک کنند.»

وی درباره حرف‌های فراز کمالوند تاکید کرد: «او در این مدت سختی بسیاری کشیده است و با تحمل این شرایط جایگاه تیم نفت را تغییر داده است که این در تاریخ باشگاه بی سابقه است. بروکراسی تیم نفت آبادان در مسائل مالی، مجموعه کادر فنی و بازیکنان را اذیت کرده است که این مشکل هم به مرور زمان حل می‌شود.»

فرقانی درباره بازی با استقلال در نیمه‌نهایی حذفی افزود: «به نظرم تمامی تیم های این مرحله قوی هستند؛ ولی تیمی که میخواهد قهرمان شود باید از سد همه تیم ها بگذرد. ما هم با استفاده از شرایط میزبانی، میخواهیم با گذر از استقلال و حضور در فینال، قهرمانی را به دست آورده و به مردم آبادان تقدیم کنیم.»

کلیدواژه ها:
زمان انتشار: ۲۹ آذر, ۱۳۹۶

مطالب مرتبط


  • آخرین اخبار
  • پربیننده ترین ها
  • آرشیو