زمان انتشار: ۲۹ آذر ۱۳۹۶ -

امضای کمالوند پای نیمه نهایی؛ “دربی یوخ”

تیم صنعت نفت آبادان با حذف پرسپولیس، حریف استقلال در نیمه نهایی جام حذفی شد.

سرای نور؛

پس از مراسم قرعه کشی مرحله نیمه نهایی رقابت های جام حذفی مشخص شد که تیم های صنعت نفت آبادان و استقلال تهران باید به مصاف هم بروند.

 

نفتی های آبادان که روز گذشته در دیداری حساس موفق شدند در ضربات پنالتی پرسپولیس، مدعی اصلی قهرمانی لیگ را از دور رقابت ها حذف کنند، برای رسیدن به فینال جام حذفی دیگر تیم پرطرفدار پایتخت را پیش روی خود می بینند.

 

اما نکته مهمی که در این قرعه کشی وجود داشت این بود که صنعت نفت با برد روز گذشته، از برگزاری یک دربی حساس در نیمه نهایی جام حذفی جلوگیری کرد.

در حالی که اکثر فوتبال دوستان با وجود جایگاه تیم پرسپولیس در لیگ و البته پیروزی هفته قبل این تیم مقابل صنعت نفت در مسابقات لیگ تصور می کردند شاگردان برانکو از بازی حذفی مقابل نفت هم برنده بیرون می آیند، اما برزیلی های آبادان معادلات را به هم زدند و به نیمه نهایی جام حذفی راه یافتند.

 

اگر همه چیز مطابق تصورات و معادلات روی کاغذ پیش می رفت، هواداران استقلال می بایست برای مشخص شدن یک پای فینال جام حذفی، شهرآورد ۸۶ را به نظاره می نشستند؛ اما حالا برنده جدال استقلال و صنعت نفت است که فینالیست جام حذفی خواهد شد.

بنابراین شهرآورد هشتادوششم پایتخت هم طبق همان برنامه قبلی، روز دهم اسفند و در چارچوب رقابت های هفته بیست و پنجم لیگ برتر برگزار می شود.

کلیدواژه ها:
زمان انتشار: ۲۹ آذر, ۱۳۹۶

مطالب مرتبط


  • آخرین اخبار
  • پربیننده ترین ها
  • آرشیو