زمان انتشار: ۳۰ آذر ۱۳۹۶ -

فرماندار نور:

ایجاد اشتغال دستگاه‌های اجرایی برای ۹۸۴ نفر در شهرستان نور +تصاویر

فرماندار نور گفت: دستگاه‌های اجرایی شهرستان نور در سال 96 برای 984 نفر شغل ایجاد کردند.

به گزارش خبرنگار سرای نور،جلسه کارگروه تخصصی اشتغال با حضور فرماندار و دستگاه‌های اجرایی شهرستان نور در فرمانداری برگزار شد.

هادی خنجری در این جلسه اظهارکرد: ارزیابی دستگاه‌های اجرایی برای تحقق اهداف و عمل به تعهدات است و آمار اشتغالزایی بر اساس بیمه ارزیابی می‌شود زیرا اشتغالزایی باید پایدار باشد.

وی در این جلسه با بحث و بررسی عملکرد هر یک از دستگاه‌های اجرایی در زمینه اشتغالزایی خواستار بررسی مشکلات و رفع چالش‌ها شد.

 

فرماندار نور تصریح کرد: وام اشتغالزایی با نگاه کمک به تولید کننده و ایجاد اشتغالزایی در کشور است و باید عملکرد و ایجاد اشتغال کسانی که این تسهیلات را دریافت می‌کنند مورد بررسی و پیگیری قرار بگیرد تا برخی‌ها از تهسیلات اشتغالزایی سوءاستفاده نکنند.

 

 

این مسئول افزود: میزان اشتغالزایی پیش بینی شده برای شهرستان نور از ابتدای سال ۹۶ تا کنون یکهزار و ۵۷ نفر و تعداد اشتغال ثبت شده در شهرستان نور ۹۸۴ نفر می‌باشد.

احمد مقصودی رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی و دبیر این جلسه اظهارکرد: دستگاه‌هایی که تاکنون موفق به ثبت اشتغالزایی نشدند، باید با هماهنگی اداره کل استان، لیست اداره شهرستان نور را دریافت کنند تا ثبت شهرستان نور شود.

 

وی با اشاره به ثبت ایجاد اشتغالزایی دستگاه‌ها شهرستان نور گفت: بیشتر دستگاه‌های شهرستان نور بالای ۱۰۰ درصد، اندکی بین ۵۰ تا۹۰ درصد و اشتغالزایی تعدادی از دستگاه‌ها ثبت نشد.

 

 

   

 

 

 

 

زمان انتشار: ۳۰ آذر, ۱۳۹۶

مطالب مرتبط


  • آخرین اخبار
  • پربیننده ترین ها
  • آرشیو