زمان انتشار: ۳۰ آذر ۱۳۹۶ -

وینفرد شفر:

مقابل ایرانجوان استرس داشتیم/ یک بازیکن جدید می‌خواهیم

سرمربی تیم فوتبال استقلال تهران گفت: یک بازیکن جدید می خواهیم تا در نقل و انتقالات تقویت شویم.

به گزارش سرای نور، وینفرد شفر بعد از پیروزی استقلال مقابل ایرانجوان و صعود تیمش به مرحله نیمه نهایی جام حذفی در گفتگویی تلویزیونی گفت: از هواداران استقلال متشکرم که از ما حمایت کردند. به تیم حریف هم تبریک می گویم. وقتی یک تیم لیگ برتری مقابل تیم دیگری از دسته پایین قرار می گیرد، طبیعی است که یک مقدار استرس داشته باشد. وقتی گل اول را زدیم از استرس خارج شدیم.


وی افزود: باید از بازیکنانم هم تشکر کنم. از آنها خیلی راضی هستم. پرسپولیس هم از جام حذفی خارج شد و باید ببینیم قرعه بعدی ما چه می شود.
سرمربی استقلال درباره اضافه شدن بازیکن جدید تاکید کرد: قطعا یک بازیکن می خواهیم ولی زمانی قطعی درباره آن صحبت می کنم که قراردادش امضا شود.
شفر همچنین در نشست خبری این بازی در جمع خبرنگاران گفت: قبل از هرچیز به هواداران تبریک می گویم که وسط هفته به ورزشگاه آمدند. ابتدا که به ورزشگاه آمدم سکوها خالی بود و با خودم گفتم چرا سکوها خالیست، اما مطمئن بودم می توان به هوادارانمان اعتماد کنیم.
وی افزود: مشخص بود که بازی راحتی مقابل حریف نداشته باشیم. در این گونه بازیها استرس و فشار روی شانه های بازیکنان سنگینی می کند. بعد از گل اول همه بازیکنان ما آزاد و رها شدند و موقعیت های بهتری داشتیم و توانستیم دو گل دیگر هم به ثمر برسانیم. به هر حال از این نتیجه و به خصوص عملکرد بچه ها در نیمه دوم بسیار خوشحال هستم. در این بازی می خواستم جدا از ۱۱ بازیکن اصلی عملکرد بعضی از بازیکنان دیگر که تاحالا فرصت بازی نداشتند را هم ببینم و برای همین محسن کریمی و منتظری را به میدان فرستادم. همانطور که می دانید منتظری بازیکن بزرگ و با اهمیتی برای ماست. شخصیت، عملکردش و حتی طرز صحبت کردن او با بازیکنان هم بسیار محترم و قابل احترام است.

شفر افزود: در آینده بازی های سخت و بزرگی با حریفان قدرتمندی پیش رو داریم. برای لیگ قهرمانان همه بازیکنان مان را لازم داریم. وقتی یک بازیکن تعویض می شود و یا بازی نمی کند دلیل بد بودن او نیست. ما ۴ روز دیگر یک بازی سخت دیگر داریم.
وی در خصوص دو بازی پشت سر هم در لیگ و جام حذفی در فاصله زمانی اندک گفت: می توانید این سوال را از سرمربی رقیب بپرسید. همه تمرکز و حواس ما برای بازی بعدی جمع است و بعد از آن برای بازی های بعدی و رویارویی با صنعت نفت در جام حذفی تمرکز می کنیم. صنعت نفت، تیم پرسپولیس را شکست داده و این نشان می دهد بازی بعدی ما سخت است، اما ما نگران نیستیم چون تیم خیلی خوبی داریم. ابتدا باید حواس ما به لیگ و بعد به جام حذفی باشد.
سرمربی تیم استقلال برای حضور در رقابتهای جام باشگاه های آسیا گفت: نه تنها برای لیگ قهرمانان به دنبال یک مهاجم هستیم، بلکه برای ادامه مسابقات هم یک مهاجم می خواهیم. نام مهاجم مورد نظر فقط بین من و مدیر عامل است و او فعلا روی جذب این بازیکن کار می کند. مهاجم مد نظر ما یک مهاجم داخلی است که امیدوارم هرچه زودتر مدیرعامل در مورد این بازیکن یک خبر خوب به ما بدهد.
شفر همچنین گفت: علی قربانی امروز هم برای ما گل زد و در دو بازی قبلی عملکرد خوبی داشت. اما ما بازی های سختی داریم و عملا نمی توانیم با یک مهاجم به آسیا برویم.
وی افزود: کند بودن یا سریع بودن قربانی مهم نیست. مهم عملکرد و کارایی او برای تیم است. مهاجمان سریعی دیدم که در گلزنی ناکام بودند. خیلی اوقات یک مهاجم سریع به دلیل شتاب و سرعت، موقعیت هایی را از دست می دهد. قربانی فقط در زدن ضربات سر عملکرد خوبی ندارد که ما با او کار می کنیم و امیدواریم به زودی بهتر شود.این همان کاری است که ما همیشه در تمرین کار می کنیم. امروز یک شوخی هم با قربانی کردم و گفتم: صبح که از خواب بیدار می شوی، مستقیم برو سمت تیر یک!
سرمربی استقلال در پایان گفت: از مجید حسینی پرسیدم آخرین بار کی گل زدی و او گفت ۵ سال پیش که البته او امروز برای ما گل زد.

منبع:مهر

زمان انتشار: ۳۰ آذر, ۱۳۹۶

مطالب مرتبط


  • آخرین اخبار
  • پربیننده ترین ها
  • آرشیو