زمان انتشار: ۳۰ آذر ۱۳۹۶ -

هشدار جدی نیمار به رقبای برزیل در روسیه ۲۰۱۸

نیمار، ستاره با تکنیک تیم ملی برزیل به رقبا هشدار داد که با بازیکن جام جهانی 2014 تفاوت های زیادی دارد.

سرای نور؛نیمار تا قبل از مصدومیت در دیدار برابر کلمبیا از ستارگان آن تورنمنت بود؛ اما آن آسیب دیدگی باعث شد بدترین نتایج تاریخ سلسائو در ادوار جام جهانی شکل گیرد.

تفاوت نیمار با جام جهانی ۲۰۱۴: “توضیح دادن این تفاوت دشوار است، اما من فکر می کنم که با تجربه تر و عاقل تر شده ام. این موضوع نیز به این دلیل است که در این مدت تجربه های زیادی داشتم و در یک جام جهانی که با ناکامی توام بود شرکت کردم.

من فکر می کنم حالا برای آینده آماده تر هستم، زیرا می دانم که حضور در جام جهانی چگونه است، پس می توان بهتر آماده شوم، بنابراین نیمار ۲۰۱۸ بهتر از نیمار در سال ۲۰۱۴ است.”

مدعیان جام جهانی: “من معتقدم تیم های شناخته شده مانند برزیل، آلمان، فرانسه، اسپانیا و آرژانتین مهم ترین مدعیان هستند. همچنین از نظر من بلژیک نیز می تواند تیم شگفتی ساز جام لقب بگیرد، زیرا تیم فوق العاده ای دارد.

محمد صلاح از مصر نیز یک بازیکن بزرگ است که می تواند در جام جهانی تفاوت ها را ایجاد کند. انتخاب آسان برای بازی کردن وجود ندارد، بنابراین من فکر می کنم همه بازی‌ها بسیار دشوار خواهند بود و به همین دلیل است که این مسابقات جام جهانی نامیده می شود، درست است؟ بهترین انتخاب ها در جهان و دشواری هر مسابقه.”

شرایط نیمار در پاری سن ژرمن: “سازگاری با لیگ فرانسه بسیار سریع رخ داد، زیرا سبک اروپایی در همه جا بسیار شبیه یکدیگر است و بنابراین تفاوت زیادی بین لیگ ها وجود ندارد.

من فکر می کنم بازیکنان برزیلی در پاریس و به طور کلی اسپانیش ها به من کمک زیادی کرده اند تا زودتر تطبیق یافته و شرایط برایم آسان تر شود.

من سعی می کنم فرانسوی صحبت کنم، چون انسانی خجالتی نیستم و به این دلیل در حال فراگیری این زبان هستم. بسیاری از آنچه که مردم می گویند را درک می کنم، اما هنوز قادر به صحبت کردن نیستم.”

کلیدواژه ها:
زمان انتشار: ۳۰ آذر, ۱۳۹۶

مطالب مرتبط


  • آخرین اخبار
  • پربیننده ترین ها
  • آرشیو