زمان انتشار: ۳۰ آذر ۱۳۹۶ -

شفر: نگران بازی با نفت آبادان نیستم

سرمربی آلمانی استقلال با حضور در نشست خبری درباره دیدار با ایرانجوان صحبت کرد.

سرای نور؛وینفرد شفر سرمربی آلمانی استقلال با حضور در نشست خبری درباره موضوعات مختلفی صحبت کرد که مشروح آن در ادامه می آید:

 

 

صحبت های اولیه؟

در ابتدا از هواداران تشکر می کنم که در روز وسط هفته در ورزشگاه حاضر شدند. اول که وارد ورزشگاه شدم، دیدم سکوها خالی هستند و گفتم خدایا چرا ورزشگاه خالی است؛ اما می دانستم که می شود به هواداران اعتماد داشت و دیدید که اینگونه هم شد. این مشخص بود که ما بازی راحتی نداریم و طبیعی است در این بازی ها اگر استرس داشته باشید، مشکل و فشار روی شانه بازیکنان ایجاد می شود. بعد از گل اول همه بازیکنان ما آزاد شدند و توانستیم موقعیت های بهتری خلق کنیم و دو گل نیز به ثمر رساندیم. راجع به نتیجه بسیار خوشحالیم و از عملکرد تیم در نیمه دوم نیز راضی هستم. در این بازی می خواستم بازیکنان دیگری را که فرصت بازی نداشتند ببینم. مانند محسن کریمی و پژمان منتظری که هر دو خوب بازی کردند. منتظری بسیار با اهمیت است، زیرا عملکرد خوبی دارد و با شخصیت است و توانایی بالایی دارد. ما بازی های سختی پیش رو داریم و برای لیگ قهرمانان به تمام بازیکنان نیاز داریم. وقتی یک بازیکن تعویض می شود و یک بازیکن بازی نمی کند، به این معنی نیست که بد بازی کرده و ما ۴ روز دیگر بازی داریم.

 

 

فاصله کم بازی با نفت آبادان در حذفی و لیگ؟

از سرمربی حریف نیز می توانید این سوال را مطرح کنید. همه تمرکز و حواس ما به بازی بعدی است و سپس به بازی بعد از آن فکر می کنیم. نفت آبادان با یک بازی خوب پرسپولیس را شکست داد و می دانیم که بازی آسانی نداریم؛ اما ما نگران نیستیم. ما تیم خوبی داریم که روحیه خوبی دارد و تکنیک و آمادگی جسمانی خوبی دارد. اول به لیگ فکر می کنیم و سپس به جام حذفی فکر می کنیم.

 

 

اضافه کردن مهاجم؟

ما برای لیگ و لیگ قهرمانان دنبال یک مهاجم هستیم. زمانیکه قطعی شد ما نام او را اعلام می کنیم؛ اما الان همه چیز بین من و مدیرعامل است و بعد از قطعی شدن، امیدوارم خبر خوبی به هواداران بدهیم. علی قربانی امروز سه شانس گلزنی داشت و یک گل زد. در بازی قبلی نیز بسیار خوب عمل کرد؛ اما ما بازی های سختی داریم و نمی شود فقط با یک مهاجم در دیدارها حاضر شویم. اینکه سریع یا کند باشد مهم نیست و مهم پیش بینی او از جریان مسابقه است. در دوره کاری خودم مهاجمان سریع زیادی دیدم که گل نمی زدند. شاید یک مهاجم سریع نتواند به درستی مسیر توپ، حرکت و اتفاقات بازی را پیش بینی کند. قربانی شاید در زدن ضربه سر خوب نبود؛ اما ما داریم با او کار می کنیم و باید ذهنیت او بهتر شود. اگر زود به سمت توپ برود شانسی برای گل زدن ندارد و ما در تمرین روی این موضوع کار می کنیم. امروز به شوخی به قربانی گفتم صبح که بیدار می شوی مستقیم به تیر یک برو و شب قبل از خواب نیز باید به تیر یک بروی. از حسینی سوال کردم که آخرین مرتبه ای که گل زدی کی بود و او به من لبخند زد. این بازیکن یکی از بهترین مدافعان فوتبال ایران است و بازیکن بسیار خوبی است.

کلیدواژه ها:
زمان انتشار: ۳۰ آذر, ۱۳۹۶

مطالب مرتبط


  • آخرین اخبار
  • پربیننده ترین ها
  • آرشیو