زمان انتشار: ۳۰ آذر ۱۳۹۶ -

نفت آبادان- استقلال؛ نیمه‌نهایی جام حذفی

چهار تیم نهایی جام حذفی ایران رقبای خود را شناختند که تقابل صنعت نفت و استقلال جذاب‌ترین مسابقه را رقم می‌زند.

سرای نور؛بلافاصله بعد از پایان دیدار امروز تیم‌های استقلال تهران و ایران‌جوان بوشهر در مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی که با برتری ۳ بر صفر آبی‌ها همراه بود، قرعه‌کشی مرحله نیمه نهایی این رقابت‌ها انجام شد و ۴ تیم باقی مانده حریفان خود را شناختند.

در این قرعه‌کشی که با حضور سعید عزت‌اللهی، لژیونر فوتبال ایران در ورزشگاه آزادی انجام گرفت، مشخص شد که صنعت نفت روز یازدهم دی ماه در ورزشگاه تختی آبادان میزبان استقلال تهران است و تیم استقلال خوزستان در ورزشگاه غدیر اهواز پذیرای خونه به خونه بابل، تنها نماینده لیگ دسته اول خواهد بود.

شاگردان فراز کمالوند که شب گذشته دست به کار بزرگی زدند و پرسپولیس را در ضربات پنالتی حذف کردند، در مرحله ماقبل فینال هم کار سختی برابر دیگر تیم پُر طرفدار پایتخت دارند ولی امیدوار هستند به شگفتی‌سازی خود در آبادان و حضور تماشاگرانشان ادامه دهند و به فینال این رقابت‌ها برسند.

اما در سمت مقابل استقلال تهران هم با نمایش هجومی و زیبایی که طی هفته‌های اخیر ارائه داده از شانس بالایی برای رسیدن به فینال جام حذفی برخوردار است و به دنبال آن خواهد بود تا مسیر راحت‌تر برای کسب سهمیه لیگ قهرمانان آسیا را به دست آورد.

شاگردان جواد نکونام هم که با حذف گسترش فولاد به مرحله نیمه نهایی رسیده‌اند، از لحاظ جایگاه تیم‌های لیگ برتری در جدول، با بهترین قرعه در جام حذفی رو به رو شدند اما مطمئنا یاران عبدالله ویسی هم می‌خواهند از امتیاز میزبانی بهترین استفاده را ببرند و به فینال این مسابقات صعود کنند.

 

استقلال خوزستان روز هجدهم اسفندماه در ورزشگاه غدیر اهواز به مصاف خونه به خونه بابل خواهد رفت تا پیروز این دیدار با برنده مسابقه تیم‌های صنعت نفت آبادان و استقلال تهران بازی فینال جام حذفی را در دوازدهم یا سیزدهم اردیبهشت ماه ۹۷ انجام دهد.

کلیدواژه ها:
زمان انتشار: ۳۰ آذر, ۱۳۹۶

مطالب مرتبط


  • آخرین اخبار
  • پربیننده ترین ها
  • آرشیو