زمان انتشار: ۳۰ آذر ۱۳۹۶ -

وعده ای که رئیس رئال به رونالدو داده است

کریستیانو رونالدو بهترین روزهای فوتبالی خود را پشت سر می گذارد و پس از فتح توپ طلای پنجم، روند گلزنی هایش نیز از سر گرفته شده است.

سرای نور؛فوق ستاره پرتغالی رئال مادرید فصل را خوب شروع نکرد و به خصوص در لالیگا با افت گلزنی بی سابقه ای روبرو شد؛ ولی از بازی با سویا او روند گلزنی هایش از سر گرفته شد و در جام باشگاه های جهان که در امارات برگزار شد نیز او در دو بازی رئال موفق به زدن دو گل شد.

 

 

 

 

رونالدو پس از قهرمانی رئال در جام باشگاه های جهان و در مصاحبه با خبرنگاران حاضر نشد در مورد بازنشستگی خود در رئال و شایعات جدایی اش در پایان فصل به صراحت حرف بزند و توپ را در زمین فلورنتینو پرز، رئیس باشگاه رئال مادرید انداخت.

در یکی دو ماه اخیر شایعات زیادی در مورد اختلافات رونالدو و پرز و تمایل فوق ستاره پرتغالی به جدایی از رئال منتشر شده است.

 

در همین رابطه امروز کادنا کوپا ادعا کرد که پس از بازگشت کاروان رئال از امارات، پرز با رونالدو جلسه ای داشته و به وی وعده داده است که در انتهای فصل قراردادی جدید به وی پیشنهاد خواهد داد که در آن، میزان دریافتی او به سطح مسی و نیمار خواهد رسید.

پرز به خوبی می داند که جدایی رونالدو چه لطمه ای به اعتبار او و کیفیت تیمی  رئال خواهد زد و به همین دلیل به CR7 اطمینان خاطر داده است که قراردادی جدید با وی خواهد بست.

کلیدواژه ها:
زمان انتشار: ۳۰ آذر, ۱۳۹۶

مطالب مرتبط


  • آخرین اخبار
  • پربیننده ترین ها
  • آرشیو