زمان انتشار: ۳۰ آذر ۱۳۹۶ -

دلفی: شیخ ویسی کار را برایمان درآورد

بازیکن استقلال خوزستان صعود به جمع چهار تیم پایانی جام حذفی را حق تیم دانست و از انگیزه های زیاد هم تیمی هایش برای شروع متفاوت دور برگشت لیگ خبر داد.

سرای نور؛استقلال خوزستان بعد از یک جدال ۱۲۰ دقیقه ای بالاخره تراکتورسازی را در ضیافت پنالتی ها شکست داد و به نیمه نهایی جام حذفی رسید. یونس دلفی بازیکنی بود که ۱۲۰ دقیقه کامل برای آبی های خوزستان بازی کرد و حالا تیمش را سورپرایز این جام می داند. وی در خصوص این بازی به خبرنگار ما گفت: واقعا بازی پرفشاری بود و هر دو تیم تا نهایت توان خود تلاش کردند تا برنده بازی باشند. خوشحالم که توانستیم در نهایت به عنوان تیم برنده از زمین خارج شویم. ما شایسته این برد بودیم و خدا را شکر توانستیم دل مردم خوزستان را شاد کنیم.

دلفی با تحسین عملکرد دروازه بان تیمشان گفت: من از شیخ ویسی متشکرم که علی رغم پیشنهاداتی که در نیم فصل داشت، در جمع ما باقی ماند و تیم را تنها نگذاشت. هروقت او درون دروازه ما می ایستد، دلمان قرص است و مطمئن هستیم که می توانیم با خیال راحت حمله کنیم. ما برد در این بازی را مدیون شیخ ویسی هستیم و او یک تنه تیم را بالا برد.

وی ادامه داد: تراکتور تیم متفاوتی شده و با بازیکنانی که جذب کرده توانسته چهره جدیدی از خود بسازد. آنها انرژی زیادی گذاشتند اما با اخراج حاتمی کار ما راحت تر شد و توانستیم جریان بازی را به سود خودمان مدیریت کنیم. به نظرم ما تراکتورسازی را دو بار بردیم، یکبار در ضربات پنالتی و یکبار هم در وقت اضافی! وقتی شیخ ویسی ضربه پنالتی ایران پوریان را دفع کرد، دیگر مطمئن شدم که می توانیم برنده بازی باشیم.

بازیکن استقلال خوزستان از انگیزه های بالای هم تیمی هایش خبر داد و گفت: با این برد حالا می توانیم نیم فصل دوم را با روحیه بهتری آغاز کنیم. با وجود آقای موسوی به عنوان مالک باشگاه و صحبت هایی که انجام دادند، همه بچه ها یکدل شده اند تا در نیم فصل دوم تیم را به جایگاه شایسته ای برسانیم. مطمئن باشید می توانیم تراکتورسازی را در تبریز هم شکست بدهیم درست مثل بازی رفت و دور برگشت را با برد آغاز کنیم.

دلفی در مورد شرایط خودش نیز گفت: در حال حاضر همه تمرکزم روی استقلال خوزستان است اما پیشنهاداتی دارم که مدیر برنامه هایم در حال بررسی آنهاست و ان شاء الله در پایان فصل سعی می کنم انتخاب خوبی داشته باشم. من فقط به پیشرفت و فوتبال اروپا فکر می کنم.

کلیدواژه ها:
زمان انتشار: ۳۰ آذر, ۱۳۹۶

مطالب مرتبط


  • آخرین اخبار
  • پربیننده ترین ها
  • آرشیو