زمان انتشار: ۱ دی ۱۳۹۶ -

جدل قلعه‌نوعی و خبرنگاران بر سر خریدهای ذوب آهن

امیر قلعه نوعی در کنفرانس خبری پیش از بازی با سیاه جامگان، نسبت به سوال خبرنگار اصفهانی در خصوص خریدهای ذوب آهن، واکنش اعتراض آمیز نشان داد.

سرای نور؛

ژنرال سابق استقلالی ها پس از یک فصل نسبتا ناموفق در تراکتورسازی، در ابتدای فصل هدایت ذوب آهن را در اختیار گرفت تا با این تیم به موفقیت های گذشته برسد. اما آن ها در نیم فصل اول به نتایج مورد نظر نرسیدند و قلعه نوئی علاقه ای به صحبت درخصوص دلایل ناکامی نیم فصل اول ندارد و معتقد است هزاران دلیل سبب آن نتایج شده است.

 

حال پس از سربازشدن چند بازیکن سبزپوش، آن ها به دنبال پوشاندن نقاط ضعفشان هستند و در همین راستا بختیار رحمانی و میلاد فخرالدینی را جذب کرده اند. البته باتوجه به خریدهای پرسروصدای ذوبی ها در ابتدای فصل و عملکرد منفی اکثرشان، خبرنگاران اصفهانی با حساسیت بیشتری نقل و انتقالات زمستانی را دنبال میکنند.

 

حال در همین راستا، سرمربی تیم ذوب آهن در پاسخ به سوال خبرنگار اصفهانی گفت:« من از این سوال تعجب میکنم. راجع به این مسائل صحبت نکنید و شما نباید دخالت کنید. خیلی از مربیان بازیکن می‌گیرند و آیا تمام بازیکنانی که به تیم‌ها رفته‌اند جواب داده‌اند؟ به هر حال نقل و انتقالات زمستانی برای همین گذاشته شده است.»

 

قلعه نوعی در تابستان ایمان موسوی، اسماعیل شریفات و بوحمدان را جذب کرد اما آن ها عملکرد مثبتی برای ذوب آهن نداشتند و حال باید دید بختیار رحمانی و میلاد فخرالدینی چه خواهند کرد. البته باید در نظر داشت که در پنجره نقل و انتقالاتی زمستان، بسیاری از بازیکنان با کیفیت تحت قرارداد هستند و جذب ستاره های سابق نظیر رحمانی و فخرالدینی نیز کار بزرگی به شمار می رود.

کلیدواژه ها:
زمان انتشار: ۱ دی, ۱۳۹۶

مطالب مرتبط


  • آخرین اخبار
  • پربیننده ترین ها
  • آرشیو