زمان انتشار: ۱ دی ۱۳۹۶ -

پیش بازی آرسنال – لیورپول

دو تیم آرسنال و لیورپول، امشب در ورزشگاه امیریتس شهر لندن به مصاف یکدیگر خواهند رفت.

سرای نور؛

شاگردان کلوپ و ونگر، یکی از حساس ترین بازی های این هفته لیگ برتر را برگزار خواهند کرد. هر دو تیم عملکرد مشابهی تا به اینجای لیگ داشته اند و نسبتا روند مشابهی نیز طی کرده اند. لیورپول با ۳۴ امتیاز در رده چهارم جدول لیگ قرار گرفته و آرسنال با ۳۳ امتیاز، نزدیک ترین تیم در تعقیب آنهاست که همین موضوع انگیزه مضاعفی برای دو تیم در این دیدار خواهد بود.

لیورپول در ۶ تقابل اخیرش در لیگ برتر، ۳ پیروزی و ۳ تساوی کسب کرده و روند نسبتا خوبی را طی کرده است. شاگردان کلوپ از ابتدای فصل تا به اینجا به دنبال ثبات هستند ولی در این امر ناکام بوده اند و روندی که طی کرده اند کاملا نوسانی بوده است. کلوپ امیدوار است که تیمش بتواند به ثبات برسد و در چندین بازی پیاپی به پیروزی دست پیدا کند تا اختلاف امتیاز خود را با تیم‌های بالاتر کاهش و با تیم‌های پایین تر افزایش بدهد.

آرسنال نیز از ابتدای فصل پرفراز و نشیب بوده و در یک مقطع نتایج بسیار ضعیف و در یک مقطع نتایجی درخشان کسب کرده است. حال باید دید آنها که در ۶ بازی اخیرشان، ۳ پیروزی، ۲ تساوی و ۱ شکست کسب کرده اند، مقابل لیورپول در خانه چه عملکردی خواهند داشت.

در ۶ تقابل اخیر دو تیم، ۳ پیروزی برای لیورپول، ۱ پیروزی برای آرسنال و ۲ تساوی به دست آمده است. باگدان، کلاین و مورنو برای لیورپول و کازورلا، رمزی و ژیرو برای آرسنال در این دیدار غایب خواهند بود.

ترکیب احتمالی:

کلیدواژه ها:
زمان انتشار: ۱ دی, ۱۳۹۶

مطالب مرتبط


  • آخرین اخبار
  • پربیننده ترین ها
  • آرشیو