زمان انتشار: ۱ دی ۱۳۹۶ -

حجازی: اگر نفت بازیکن جذب نکند شاید نمانم

سرمربی جدید تیم فوتبال نفت تهران اعتقاد دارد با توجه به این که نتیجه تساوی برای سپیدرود و نفت اصلا مناسب نیست، هر دو تیم روز جمعه به دنبال کسب سه امتیاز خواهند بود.

سرای نور؛

به‌ گزارش “ورزش سه” و به نقل از ‌ایسنا، آتیلا حجازی، سرمربی جدید تیم فوتبال نفت تهران در نشست خبری قبل از بازی با سپیدرود رشت، گفت‌: هم تیم ما، هم تیم سپیدرود تغییراتی در تیم‌های‌مان داشته‌ایم. البته تغییرات ما نسبت به آن‌ها کمتر بوده است. شرایط دو تیم در جدول رده‌بندی اصلا مناسب نیست و تساوی در این بازی به درد دو تیم نخواهد خورد. هم ما و هم سپیدرود به دنبال پیروزی در این بازی هستیم. احساس می‌کنم این بازی زیبا خواهد بود. برای سپیدرود هم آرزوی موفقیت می‌کنم، اما نه در این بازی.

او ادامه‌ داد: ما برای بازی فردا (جمعه) محروم و مصدوم داریم. باید به شما این را بگویم که تیم کامل ما به رشت نیامده است، اما بازیکنانی که فردا بازی خواهند کرد از انگیزه بالایی برخوردار هستند و انگیزه آن‌ها ما را به موفقیت در نیم فصل دوم امیدوار کرده است. مشکلات برای همه تیم‌ها وجود دارد و فقط مختص به تیم ما نیست. امیدوارم که با مرتفع شدن مشکلات‌مان نتایج خوبی را در نیم فصل دوم کسب کنیم.

 

حجازی ‌اضافه کرد: به احتمال زیاد میلاد فراهانی در بازی فردا حضور نخواهد داشت. هم‌چنین امیرکامدار و منوچهری نیز به علت مصدومیت به احتمال زیاد در بازی فردا بازی نخواهد کرد.

 

سرمربی جدید تیم فوتبال نفت تهران در پاسخ به این سوال که  آیا قراردادش را با باشگاه نفت تهران امضا کرده است یا خیر؟ بیان‌ کرد: من و کادر فنی قراردادمان را امضا کرده‌ایم. در مورد صدور کارت هم در حال‌ صحبت با سازمان لیگ فوتبال هستیم. اگر کارتم صادر شود روی نیمکت می‌نشینم و اگر این اتفاق رخ ندهد از بالا به عنوان تماشاگر حاضر خواهم بود.

 

او همچنین در مورد تقابلش با روانخواه که او هم بازیکن استقلال بوده است، گفت‌: من و روانخواه با هم دوست هستیم. پدر من امید را به استقلال آورد، ولی متاسفانه با مصدومیتی که گریبانش را گرفت نتوانست به فوتبال خود ادامه‌ دهد. برای او در مربیگری آرزوی موفقیت می‌کنم.

 

حجازی ‌اضافه کرد: متاسفانه لیگ ما محدود شده است به استفاده از یکسری مربی خاص. کسانی که هر سال فقط نام تیم‌های‌شان تغییر می‌کند. به نظر من به سختی می‌شود وارد این چرخه مربیان لیگ برتر شد. شاید این به خاطر بی‌اعتمادی مدیران است که به مربیان جوان دارند ولی من فکر می‌کنم تیم‌هایی مثل پارس جنوبی جم و یا نفت مسجد سلیمان با استخدام مهدی تارتار و محمود فکری ضرر نکرده‌اند. هم‌چنین مهدی پاشازاده در نساجی بسیار خوب کار کرده است. این‌ها نمونه‌هایی از مربیان جوان کشورمان هستند که امتحان‌شان را پس داده‌اند. البته من قصد جسارت به مربیان لیگ را ندارم و تمام آن‌ها از اساتید ما هستند، ولی امیدوارم که هم در لیگ برتر و هم لیگ دسته یک به مربیان جوان هم اعتماد شود.

 

سرمربی جدید تیم فوتبال نفت تهران، ‌اضافه کرد: من استنباطم بر این است که شایسته سالاری در انتخاب برخی از مربیان وجود ندارد و آن‌ها بر اساس روابط انتخاب می‌شوند. روابطی که نشان می‌دهد فوتبال ما در بحث استخدام مربی اصولی نیست. امیدوارم که من اشتباه کرده باشم.

 

او در خصوص محرومیت نفت تهران برای جذب بازیکن ، گفت‌: من اگر به بازیکنان فعلی‌ام امیدوار نبودم به هیچ عنوان این مسوولیت را قبول نمی‌کردم. صندلی مربیگری در لیگ برتر بسیار جذاب است، اما من از این قاعده مستثنی هستم. لیگ برتر، لیگ دسته یک و لیگ دو برایم فرقی ندارد و من بیش‌تر علاقمندم که کار کنم. ما یک کادر فنی کاملا با انگیزه هستیم که دوست داریم در این تیم موفق شویم.

 

حجازی در ادامه‌ این نشست، ‌اضافه کرد: یکی از قول‌هایی که ما گرفته‌ایم این است که بتوانیم در نیم فصل شش بازیکن را جذب کنیم، ولی اگر این اتفاق رخ ندهد شاید همکاری‌مان با باشگاه نفت تهران ادامه‌ پیدا نکند. امیدوارم که بتوانیم این بازیکنان را جذب کنیم. در این چند روز فضای باشگاه نفت را مثبت دیدم.

 

او  در مورد شایعه رفتن عیسی آل کثیر به استقلال، خاطرنشان کرد: من هم در اخبار غیررسمی این موضوع را شنیده‌ام، اما عیسی در حال‌ حاضر بازیکن تیم نفت است و با ما تمرین می‌کند.

کلیدواژه ها:
زمان انتشار: ۱ دی, ۱۳۹۶

مطالب مرتبط


  • آخرین اخبار
  • پربیننده ترین ها
  • آرشیو