زمان انتشار: ۱ دی ۱۳۹۶ -

عنایتی: با تمام وجود برای رسیدن به هدف تلاش می‌کنیم

سرمربی تیم فوتبال مشکی‌پوشان مشهد می‌گوید: ذوب‌آهن یکی از قطب‌های فوتبال ایران است اما آن‌ها نیز برای رسیدن به هدف‌شان با تمام وجود مبارزه می‌کنند.

سرای نور؛

رضا عنایتی، سرمربی تیم فوتبال مشکی‌پوشان مشهد در نشست خبری پیش از بازی با ذوب‌آهن اصفهان، گفت: خاطرات خوبی از شهر اصفهان دارم. با توجه به این که نتوانستیم بازیکن جدیدی بگیریم و نتوانستیم شرایط بهتری پیدا کنیم بازی فردا بازی بسیار سختی خواهد بود، ذوب‌آهن یکی از قطب‌های فوتبال ایران است. ما به این‌جا آمدیم تا با تمام توان‌مان برای رسیدن به هدف‌مان تلاش کنیم و باید برای این کار بیش‌تر از آن چه که هستیم ظاهر شویم تا نتیجه دلخواه‌مان را کسب کنیم.

عنایتی ادامه داد: وقتی که یک مربی اول فصل تیم خودش را می‌بندد و بر اساس تفکراتی بازیکن می‌گیرد اما در نیم فصل شرایط ویژه‌ای وجود دارد و یک مربی محدودیت‌هایی دارد که کاری از دستش بر نمی‌آید. دست روی هر بازیکنی که گذاشتیم روی رفاقت به ما بله گفت اما سر از تیم‌های دیگر در آورد.

 

او گفت: البته حق طبیعی هر بازیکنی است که به گزینه‌هایی که دارد فکر کند. من نیز فعلا به گزینه‌های خارجی فکر می‌کنم. منشاء شرایط خوبی را برای فوتبال ما رقم می‌زند اما از آن طرف می‌بینیم که برخی بازیکنان خارجی پرونده‌هایی روی دست‌مان می‌گذارند. من این ریسک را می‌کنم و بازیکن خارجی می‌گیرم البته همه می‌دانیم که خوب یا بد بودن بازیکن خارجی معلوم نیست. بازیکنان ما در تیم‌های خودشان ذخیره هستند اما وقتی به آن‌ها پیشنهاد می‌دهیم حرف از قیمت می‌زنند.

 

سرمربی تیم فوتبال مشکی‌پوشان مشهد درباره این که آیا جباری به تیم شما اضافه خواهد شد یا خیر؟ تصریح کرد: من در هتل او را دیدم و با او مستقیم صحبت کردم. از او خواستم کنار ما باشد اما هنوز جواب قطعی نداده و فکر می‌کنم ظرف دو سه روز آینده جواب قطعی‌اش را بدهد البته ابومسلم جباری را مجتبی جباری کرد و فکر می‌کنم دینی وجود دارد.

 

عنایتی ادامه داد: برخی تیم‌ها دست‌شان در جیب دولت است، پولدار هستند و شیک پول خرج می‌کنند بدون این که جوابی به کسی بدهند اما تیم‌های شخصی حمایت نمی‌شوند و برای هزار تومان که خرج می‌کنند برنامه دارند اما می‌بینید که به تیم‌های شخصی خرده گرفته می‌شود اما تیم‌های دیگر به راحتی چک میلیاردی می‌کشند و پاس نمی‌شود. عدالتی در فوتبال وجود ندارد و هر کسی تیغش بیش‌تر ببرد، می‌برد و ما که چاقوی اره‌ای داریم کار خاصی نمی‌توانیم انجام دهیم.

 

وی در پاسخ به این سوال که شنیده می‌شود که دست‌نشان قرار است جایگزین شما باشد؟ تصریح کرد: دوستان بی‌کار شروع به حاشیه‌سازی می‌کنند و این حربه، حربه کاملا کثیفی است. این روزها نیز صفحات مجازی نیز همه چیز داخلش پیدا می‌شود. اگر به من نیم ساعت دیگر نیز بگویند نباش اصلا برایم اهمیتی ندارد. اگر کسی بتواند به باشگاه و تیم کمک کند خیلی هم خوب است اما در فوتبال ما دیده می‌شود تا وقتی فرد وجود دارد همه چیز گل و بلبل است اما وقتی که تیم را ترک می‌کند، می‌گوید بگم؟ خب بگو، راه ساده و در رو پیدا می‌کنند و می‌گویند بگم بگم.

 

سرمربی تیم فوتبال مشکی‌پوشان مشهد در پاسخ به این سوال که توقع از شما در نیم دوم فصل چیست؟ گفت: اگر ما بتوانیم در لیگ بمانیم یک جام می‌خریم و با بچه‌ها جام را بالا می‌بریم البته این هم وجود ندارد که ما در فصل نقل و انتقالات کاری انجام ندهیم و لازم است بگویم معضلی که در نیم فصل وجود دارد این است که یک هفته بازیکن برای ما بازی می‌کند و ممکن است هفته دیگر در روبه‌روی ما و تیم دیگری باشد. مدیریت باشگاه تلاش می‌کند که منابع مالی را تامین کند و حداقل چهار، پنج بازیکن خواهیم گرفت.

 

عنایتی در پیش‌بینی از بازی ال‌کلاسیکو، گفت: شک نکنید که بارسا می‌برد، این تیم در هر شرایطی باید پیروز باشد. امسال نیز توپ طلا را به رونالدو با پارتی بازی دادند البته این را هم بگویم که رونالدو و مسی در بد زمانی به دنیا آمده‌اند زیرا به هر کدام که توپ طلا را بدهند حق بازیکن دیگر ضایع می‌شود.

کلیدواژه ها:
زمان انتشار: ۱ دی, ۱۳۹۶

مطالب مرتبط


  • آخرین اخبار
  • پربیننده ترین ها
  • آرشیو