زمان انتشار: ۲ خرداد ۱۳۹۵ -

محدودیت ترافیکی در محور هراز اعمال شد

فرمانده انتظامی شرق استان تهران گفت: با توجه به افزایش حجم تردد وسائل نقلیه، تردد وسائل نقلیه از ساعت ۱۳ تا سه بامداد روز دوشنبه در از رودهن به سمت آمل ممنوع است.

به گزارش سرای نور؛ سرهنگ عبدالرضا ناظری با اشاره به وضعیت محور هراز به عنوان یکی از محورهای پرتردد در شرق استان تهران اظهار داشت: محدودیت های ترافیکی در محور هراز نیز با توجه به نزدیک شدن به ساعات پایانی تعطیلات نیمه شعبان و افزایش حجم بازگشت مسافران اعمال شده است.

فرمانده انتظامی شرق استان تهران افزود: بر اساس تصمیم اتخاذ شده و به منظور تسهیل در عبور و مرور رانندگان و مسافران، تردد وسائل نقلیه در محدوده رودهن به آب اسک ممنوع شده است.

وی ادامه داد: این ممنوعیت از ساعت ۱۳ امروز اعمال و تا ساعت سه بامداد دوشنبه ادامه خواهد داشت و باید رانندگان به این موضوع توجه کنند.

سرهنگ ناطری تأکید کرد: همچنین به منظور تسهیل در رفت و آمد مسافران، تردد از محدوده آب اسک (در محدود مشاء) به رودهن از ساعت ۱۵ تا سه بامداد فردا به صورت یکطرفه خواهد بود.

فرمانده انتظامی شرق استان تهران یادآور شد: پلیس نیز در محورهای مواصلاتی پرتردد شرق استان تهران حضور دارد و برای خدمت رسانی به مردم و مسافران آمادگی دارد.

منبع:مهر

کلیدواژه ها:
زمان انتشار: ۲ خرداد, ۱۳۹۵

مطالب مرتبط


  • آخرین اخبار
  • پربیننده ترین ها
  • آرشیو