زمان انتشار: ۲ دی ۱۳۹۶ -

سرگردانی دختران فوتسال نفت در فرودگاه سیرجان

عدم توجه و تعهدات به تیم فوتسال بانوان نفت تهران از سوی جهانیان موجب بروز مشکلات عجیبی برای بازیکنان این تیم شده است.

سرای نور؛باشگاه نفت تهران این روزها درگیر حواشی مختلفی شده که فوتبال ایران را تحت تاثیر قرار داده است؛ مشکلاتی از قبیل مالیاتی، مالکیتی و مالی موجب شده که تیم فوتسال بانوان نفت تهران در آستانه انحلال قرار بگیرد.

روزهای قبل بحث جاسوسی و تغییر کادر فنی، تیم نفت را درگیر حواشی کرده بود و حالا مشکلات این تیم به بخش فوتسال بانوان هم کشیده شده است.

پریا چکانی، مدیر تیم فوتسال نفت طلاییه در رابطه با حضور جهانیان در فوتسال بانوان گفت: بنده سال قبل در سایپا حضور داشتم؛ امسال هم قرار بود سایپا تیم‌داری کند که یک هفته مانده به مسابقات اعلام کردند که تیم‌داری نخواهد کرد؛ ما هم به خاطر اینکه تیم منحل نشود، گشتیم و آقای جهانیان را پیدا کردیم؛ ایشان تا دیدند بحث ورزش بانوان است سریع قبول کردند که تیم‌داری کنند و کلی وعده و وعید دادند که هیچ‌کدام عملی نشد و در حال حاضر تعلیق هستیم.

 

او ادامه داد: لیگ شروع شد و در ۱۰ هفته ابتدایی لیگ بنده با هزینه شخصی تیم را چرخاندم؛ با اینکه بچه‌های ما قرارداد رسمی دارند اما آقای جهانیان فقط یک دست لباس قرمز و ۱۰ عدد توپ به ما داده است؛ ایشان به بهانه عدم تمدید پروانه فعالیت از سوی آقای گل‌محمدی، مدیر کل ورزش و جوانان استان تهران اعلام کرد دیگر هزینه‌ای برای تیم انجام نمی‌دهد تا تیم تعلیق شود.

چکانی تصریح کرد: آقای جهانیان به بنده گفت، همه جا اعلام می‌کنم که تیم را تعلیق کرده‌ام تا گل‌محمدی دلش بسوزد و پروانه را تمدید کند؛ جهانیان حتی به پا در میانی آقای کفاشیان و خانم نصیری بی‌توجهی کرد و با پیچاندن همه‌ی ما ها موجب شدند ما به رفسنجان نرویم و باخت فنی بخوریم.

مدیر تیم فوتسال نفت طلاییه اضافه کرد: قبل بازی با نفت آبادان به علت اینکه آقای جهانیان پول سالن را پرداخت نکرد، درب سالن را بستند و ما را راه ندادند تا اینکه بنده پول قرض کردم و مبلغی به مسؤول سالن دادم تا بازی برگزار شود؛ بعد از بازی با نفت آبادان بازیکنان من با لباس بازی به کارواش جهانیان رفتند ولی بعد از معطلی ۴-۳ ساعته ایشان اعلام کرد که بیمارستان هست و نیامد.

او با بیان اینکه جهانیان بدون پرداخت حتی یک ریال ما را به سیرجان فرستاد، ابراز کرد: ایشان بعد از بازی به ما اعلام کرد که بلیت برگشت را برایتان گرفته‌ام ولی وقتی به فرودگاه رفتیم، متوجه شدیم که بلیتی برایمان تهیه نشده و مجبور به ماندن در فرودگاه شدیم تا یک مدیر شرکتی در سیرجان از روی دلسوزی برای ما بلیت تهیه کرد تا به تهران برگردیم.

چکانی یادآور شد: بازیکنان من اصلا مالک باشگاه خودشان را نمی‌شناسند؛ آنها مردتر از آقایان(مسؤولان نفت) هستند و با غیرت خود، بدون دریافت پول و حتی داشتن امکانات تمرینی، برای این تیم وقت گذاشتند و تیم را در لیگ نگه داشتند.

کلیدواژه ها:
زمان انتشار: ۲ دی, ۱۳۹۶

مطالب مرتبط


  • آخرین اخبار
  • پربیننده ترین ها
  • آرشیو