زمان انتشار: ۲ دی ۱۳۹۶ -

۱۰ طلبکار خارجی پرسپولیس در نوبت تسویه‌حساب

سرپرست باشگاه پرسپولیس اعلام کرد این باشگاه 10 طلبکار خارجی دارد که آنها را در نوبت تسویه حساب قرار داده است.

سرای نور؛با توجه به بدهی های پرسپولیسی ها به بدهکاران مختلف هر روز خبر جدیدی از جرائم احتمالی برای این باشگاه به گوش می رسد. پس از مرتفع شدن مشکل مربوط به ژوزه و باشگاه ریزه اسپور، در روزهای اخیر حرف از هافبک سابق برزیلی این تیم یعنی گابریل و مدافع کروات یعنی ماریچ به گوش می رسد که در این باره با سرپرست این باشگاه صحبت کردیم.

حمیدرضا گرشاسبی نیز در این باره گفت: در حال حاضر ۱۰ طلبکار خارجی داریم که با توجه به شرایط آنها و مبالغ طلبشان آنها را در نوبت تسویه حساب قرار دادیم. متاسفانه باشگاه پرسپولیسی به نفراتی همچون گابریل، جری بنگستون، ژوزه مانوئل، اشپیتیم آرفی، ماریچ، گولچ و … بدهکار است و برای جلوگیری از مشکلات، جرائم و محرومیت های احتمالی برنامه تسویه حساب با آنها را آغاز کردیم.

سرپرست باشگاه پرسپولیس در رابطه با موضوع طلب گابریل، هافبک سابق برزیلی این باشگاه که این روزها از سرخ پوشان شکایت کرده است گفت: ما به این بازیکن ۱۲۰ هزار دلار پول داده ایم و بدهی او را تسویه کرده ایم اما گویا این بازیکن وکیل جدیدی گرفته است و ادعا کرده که از باشگاه طلبکار است که البته جای نگرانی نیست چرا که ما از او وکالت محضری گرفته ایم و به زودی در دبی با او توافق خواهیم کرد.

کلیدواژه ها:
زمان انتشار: ۲ دی, ۱۳۹۶

مطالب مرتبط


  • آخرین اخبار
  • پربیننده ترین ها
  • آرشیو