زمان انتشار: ۲ دی ۱۳۹۶ -

ساسولو ۱ – ۰ اینتر؛ جادوی اسپالتی باطل شده؟

اینتر در خانه ساسولو با یک گل مغلوب شد تا فاصله اش با صدر بیشتر شود.

سرای نور؛اینترمیلان در دیداری که موقعیت فراوانی از جمله یک ضربه پنالتی را توسط ایکاردی از دست داد، با یک گل مغلوب ساسولو شد تا دومین شکست متوالی را متحمل شود.

در دقایق ابتدایی بازی اتفاق خاصی رخ داد و ۲۰ دقیقه اول بدون ایجاد موقعیت مهمی دنبال شد. اولین فرصت در دقیقه ۲۱ برای ساسولو ایجاد شد که ضربه پولیتانو از کنار دروازه اینتر به بیرون رفت.

در دقیقه ۲۵ اینتر در آستانه زدن گل اول بود اما ایکاردی یک موقعیت تک به تک بسیار خوب را از دست داد. چند لحظه بعد اینتر باز هم می توانست به گل برسد اما ضربه سر پریشیچ از روی خط دروازه توسط مدافعان ساسولو بیرون کشیده شد.

اما در دقیقه ۳۳ و بر خلاف جریان بازی این ساسولو بود که با ارسال پولیتانو از جناح راست و ضربه سر دقیق فالچینلی در دهانه دروازه به گل اول رسید.

در دقیقه ۳۶ ساسولو فرصت خوبی برای زدن گل دوم داشت اما ضربه براردی با مهار دیدنی هندانوویج همراه بود. در لحظات پایانی نیمه اول بازهم ایکاردی در موقعیت تک به تک قرار گرفت و حتی از گلر ساسولو نیز گذشت اما آچربی دروازه تیمش را نجات داد تا نیمه اول با برتری ۰-۱ ساسولو به اتمام برسد.

با شروع نیمه دوم، اینتر صاحب یک ضربه پنالتی شد اما کانسیلی سنگربان ساسولو توپ را مهار کرد تا برتری میزبان حفظ شود.

در دقیقه ۵۷ این بار کاندورا بخت مسلمی برای گلزنی داشت اما سنگربان ساسولو باز هم واکنش مناسبی نشان داد. حملات نراتزوری ادامه یافت و در دقیقه ۷۰ این تیم موقعیت مناسبی برای زدن گل تساوی داشت اما این بار هم ضربه پریشیچ از روی خط برگردانده شد.

در دقیقه ۸۰ این ساسولو بود که فرصت مناسبی برای ۲ برابر کردن اختلاف داشت اما ضربه پولیتانو از گوشه محوطه با عکس العمل هندانوویچ همراه بود. در دقیقه ۸۸ ادر در مقابل دروازه با یک ضربه والی می توانست زننده گل تساوی باشد که این اتفاق رخ نداد.

در ادامه و علیرغم تلاش اینتر اتفاق خاصی رخ نداد تا ساسولو با همان یک گل نراتزوری را مغلوب کند.

کلیدواژه ها:
زمان انتشار: ۲ دی, ۱۳۹۶

مطالب مرتبط


  • آخرین اخبار
  • پربیننده ترین ها
  • آرشیو