زمان انتشار: ۲ دی ۱۳۹۶ -

۱۰ قاب جنجالی از خاطرات کرار و استقلال

هافبک عراقی پرحاشیه آبی های تهرانی روز یکشنبه باز هم برابر تیم سابق خود قرار می گیرد.

سرای نور؛کرار جاسم، استقلال و حاشیه سه کلید واژه ای هستند که جست و جوی آنها در اینترنت با نتایج زیاد و جالبی همراه می شود. این بازیکن عراقی که در دو مقطع در استقلال حضور داشت، با رفتارها، درخشش و حواشی خود همواره در استقلال چهره ای حاشیه ساز بود و حالا قرار است روز یکشنبه در ورزشگاه آزادی باز هم برابر آبی های تهرانی قرار بگیرد. کرار پیش از این سه مرتبه برابر آبی های تهرانی گلزنی کرده که دو گل او ۳ امتیازی بوده است. به مناسبت تقابل دوباره کرار با استقلال به بررسی ۱۰ صحنه ماندگار این بازیکن در تقابل با استقلال می پردازیم:

 

۱٫  ضربه ایستگاهی کرار را استقلالی کرد
تراکتورسازی و استقلال فاصله زیادی تا ثبت یک تساوی یک بر یک نداشتند اما ضربه ایستگاهی کرار در دقیقه ۸۶ باعث شد تا دروازه محمد محمدی باز شود و آبی های تهرانی برابر حریف خود بازنده باشند. کرار جاسم با این گل و درخشش برابر استقلال توانست نظر پرویز مظلومی را جلب کند و تبدیل به خرید اول او برای لیگ یازدهم شد.

 

 

۲٫  اولین و بهترین دربی برای کرار
دربی هفتاد و یکم در شهریور ماه سال ۹۰ بهترین نمایش کرار در بازی های دربی بود. این هافبک عراقی در روزی که استقلال موفق شد با دو گل پرسپولیس را شکست دهد، یکی از بهترین بازیکنان زمین مسابقه بود و نقش پر رنگی در برتری آبی پوشان داشت تا تبدیل به یکی از محبوب ترین بازیکنان این تیم شود. محبوبیتی که البته خیلی ماندگار نبود.

 

 

۳٫تکرار ضربه ایستگاهی و جدایی کرار
نزدیک به یک سال بعد کرار جاسم این بار در موقعیتی مشابه قصد داشت با پیراهن استقلال در جام حذفی از یک ضربه ایستگاهی استفاده کند اما مشاجره او با مجتبی جباری باعث شد تا این بازیکن در نهایت از استقلال جدا شود. کرار با اشاره به این نکته که فصل پیش موفق شده از همین نقطه دروازه استقلال را باز کند، باعث خشم مجتبی جباری شد و در نهایت این اتفاقات منتج به جدایی این بازیکن از تیم مظلومی شد.

 

 

۴٫غیبت برابر استقلال در فینال حذفی
این هافبک عراقی در نیم فصل دوم به شاهین بوشهر پیوست و این فرصت را داشت تا در این تیم در فینال جام حذفی برابر استقلال قرار بگیرد اما کرار جاسم شانس حضور در این مسابقه را از دست داد تا نتواند از تیم مظلومی و البته جباری که به دلیل مصدومیت در آن دیدار غایب بود، انتقام بگیرد.

 

 

۵٫شروع درخشان دوباره در استقلال
کرار جاسم در ابتدای لیگ چهاردهم دوباره به استقلال بازگشت. قلعه نویی این بازیکن را برای جانشینی جباری به استقلال بازگرداند و هفته های درخشانی در ابتدای لیگ با این بازیکن داشت. کرار در اولین دیدار برابر راه آهن گلزنی کرد و در هفته های اوج استقلال، بهترین بازیکن این تیم بود. گل آکروباتیک او برابر سایپا یکی از صحنه های ماندگار این بازیکن و بهترین گل او با پیراهن آبی های تهرانی است.

 

 

۶٫از دست دادن دربی و خشم امیر قلعه نویی
استقلال روزهای سختی را در لیگ چهاردهم پشت سر می گذاشت و هفته ها بود که تیم قلعه نویی در کسب پیروزی ناکام بود. کرار در ابتدای فصل با حاشیه های زیاد به استقلال بازگشته بود و اتفاقا عملکرد خوبی داشت اما یک اتفاق در تبریز آغاز درگیری های دوباره او در استقلال بود. این هافبک عراقی با دریافت یک کارت زرد غیر ورزشی برابر تراکتورسازی در تبریز، دربی پایتخت را از دست داد و همین موضوع باعث شد تا قلعه نویی و برخی مدیران میانی استقلال به شدت با این بازیکن برخورد کنند. استقلال در دربی کرار را در اختیار نداشت و برابر پرسپولیس بازنده شد تا اختلافات میان این دو به اوج برسد.

 

 

۷٫دیدار با سایپا و بحران تمام عیار
درگیری کرار جاسم در دیدار با سایپا با علیرضا فغانی تقریبا فصل این بازیکن را به پایان برد. کرار بعد از اخراج در این بازی، با رفتارهای غیرورزشی خود خارج از زمین مسابقه از سوی کمیته انضباطی محروم شد و در نهایت نتوانست مهره موثری برای استقلال در نیم فصل دوم باشد تا تیم قلعه نویی که در نیم فصل اول صدرنشین بود، در نیم فصل دوم با نتایج ضعیف خود حتی سهمیه لیگ قهرمانان آسیا را نیز به دست نیاورد.

 

۸٫کرار متهم به کم فروشی!
استقلال در دیدار بازگشت لیگ چهاردهم، با نتیجه چهار بر یک برابر تراکتورسازی در خانه شکست خورد و کرار جاسم یکی از بازیکنانی بود که بعد از این باخت از سوی استقلالی ها متهم شد. اشتباهات فاحش او در مرکز زمین به ویژه در نیمه اول نقش پر رنگی در عملکرد ضعیف آبی ها داشت و بسیاری او را به کم کاری در این بازی محکوم کردند. کرار البته فصل بعد باز هم در استقلال با تصمیم مظلومی ماندگار شد.

 

 

۹٫عدم دریافت پول و پایان کار کرار در استقلال
استقلالی ها در آستانه دربی بخشی از قرارداد بازیکنان خود را پرداخت کردند اما کرار جاسم به دلیل مشکلاتی که در باشگاه داشت، مبلغی دریافت نکرد. این اتفاق در لیگ پانزدهم و در زمان حضور پرویز مظلومی برای این بازیکن حاشیه ساز شد و کرار تصمیم گرفت تا اردوی استقلال را پیش از دربی ترک کند. عدم پرداخت پول به کرار و ترک اردو از سوی این بازیکن باعث شد تا کار این بازیکن با آبی های تهرانی به انتهای خط برسد.

 

 

۱۰٫گلزنی برای کمالوند برابر استقلال
آبی های تهرانی در روزی که بسیاری از بازیکنان خود را در اختیار نداشتند، برابر نفت آبادان با تک گل کرار جاسم شکست خوردند. هافبک عراقی نفت آبادان توانست با گل خود از روی نقطه پنالتی، کمالوند را به دومین برد برابر استقلال برساند تا فصل آبی ها با شکست آغاز شود و کرار باز هم برابر آبی ها روز درخشانی داشته باشد.

 

کلیدواژه ها:
زمان انتشار: ۲ دی, ۱۳۹۶

مطالب مرتبط


  • آخرین اخبار
  • پربیننده ترین ها
  • آرشیو