زمان انتشار: ۲ دی ۱۳۹۶ -

استقلال چه بود و چه شد؟

استقلال از زمان بازی رفت برابر صنعت نفت تا فردا که باید بازی برگشت برابر این تیم را برگزار کند تغییرات زیادی کرده است.

سرای  نور؛استقلالی ها از همه لحاظ تغییر کرده اند و البته نتایج این تیم نشان می دهد که این تغییرات مثبت بوده است، از تغییرات فنی در شکل بازی تا تغییر سرمربی و البته بازیکنان همه دست به دست هم داده است تا استقلال شرایط بهتری را نسبت به قبل تجربه کند. امروز استقلال هنوز در حضور در بین تیم های بالانشین لیگ برتر ناکام است اما آنچه مسلم است آبی ها این شانس را دارند تا در نیم فصل دوم نتایج بد اول فصل را جبران کنند و به رتبه های بالا جدول برسند.

رویای استقلال اروپایی منصوریان برآورده نشد
استقلال در بازی رفت برابر صنعت نفت علیرضا منصوریان را روی نیمکت خود می دید، مربی که با تغییرات پرتعداد در تیمش دوست داشت سبک اروپایی را در  تیمش پیاده کند. با این حال روزهای تلخ منصوریان از همان هفته اول و با شکست برابر صنعت نفت شروع شد و تا بازی با ذوب آهن که منجر به استعفای او شد ادامه داشت.

محروم هایی که بلای جان منصوریان شدند
در نتیجه نگرفتن منصوریان در استقلال بی تردید بازیکنان محروم این تیم هم نقش داشتند. پیش از بازی با صنعت نفت مجید حسینی، امید نورافکن و مهدی قائدی به دلیل عدم همراهی در تیم امید محروم شدند و منصوریان برای این بازی کاملا دستش بسته بود، از بین این ۳ بازیکن مجید حسینی و امید نورافکن به طور قطع در بازی فردا در ترکیب ثابت استقلال به میدان می روند.

خداحافظی بیت سعید با شماره ۷ محبوب!
حسن بیت سعید به عنوان یک ستاره اول فصل با استقلال قرارداد امضا کرد و در بازی رفت برابر صنعت نفت در ترکیب ثابت استقلال به میدان رفت اما شفر نام  او را در لیست خروج باشگاه قرار داد و این بازیکن فردا در تهران حضور ندارد، او در اهواز است و این شانس را دارد با پیراهن فولاد برابر پرسپولیس بازی کند.

 کریمی و برزای رفتند و برگشتند!
بهنام برزای و محسن کریمی دو بازیکنی بودند که اول فصل با نظر منصوریان از لیست این تیم خارج شدند اما وینفرد شفر دوباره آنها را به این تیم برگرداند. نکته مهم این است که شفر برخلاف منصوریان اعتقاد زیادی به سبک بازی این دو بازیکن دارد و آنها در نیم فصل دوم به مهره مهمی در ترکیب استقلال تبدیل خواهند شد.

از نیمکت نشینی جپاروف تا تبدیل شدن به ستاره استقلال!
جپاروف در زمان سرمربیگری منصوریان چندان به بازی گرفته نمی شد و در بازی رفت برابر صنعت نفت هم در دقایق پایانی به عنوان بازیکن جانشین وارد زمین شد اما او امروز یکی از ستاره های استقلال است و با سبک بازی که ارائه می دهد به یکی از ستاره های لیگ ایران تبدیل شده است.

شفر در رویای بازنشستگی در استقلال!
حضور شفر در بازی فردا یکی از مهمترین تغییرات نسبت به بازی رفت است، مربی که با حضور در استقلال موفق شده شرایط تاکتیکی این تیم را کاملا تغییر بدهد. شفر با حضور در استقلال هم در نتایج و هم در سبک بازی این تیم تغییرات مثبتی را ایجاد کرده است و فعلا همه از سبک بازی این تیم راضی هستند.

کلیدواژه ها:
زمان انتشار: ۲ دی, ۱۳۹۶

مطالب مرتبط


  • آخرین اخبار
  • پربیننده ترین ها
  • آرشیو