زمان انتشار: ۲ دی ۱۳۹۶ -

والورده: نه رئال مرده و نه ما قهرمان شده ایم

بارسلونا در دیداری جذاب در برنابئو با سه گل بر رئال پیروز شد و فاصله خود با این تیم را به 14 افزایش داد.

سرای نور؛کمتر کسی تصور می کرد که دیداری که در نیمه اول شرایط برابری داشت و حتی موقعیت های گل رئال بیشتر بود، در نهایت بارسا با سه گل برتری از زمین خارج شود.

 

 

 

 

والورده، سرمربی بارسا در پایان بازی گفت:« از این برد بسیار خوشحالیم. برابر تیمی قدرتمند و در زمین این تیم پیروز شدیم. این یک ال کلاسیکو است و برتری در زمین حریف بسیار مهم است. مطمئنم که حالا رئال برای پیروزی در زمین ما تلاش خواهد کرد.

کار قهرمانی تمام شده؟ هنوز در نیمه راه هستیم و راه درازی تا پایان فصل باقی مانده است.»

 

والورده ادامه داد:« رئال به نحوی بازی را شروع کرد که از شکل گیری برنامه های تاکتیکی ما جلوگیری شود. برای رسیدن به دروازه این تیم باید از پرسی شدید رها می شدیم. نیمه دوم به خوبی بازی را کنترل کردیم و رفته رفته موقعیت های گلزنی و سپس گل ها از راه رسیدند. رئال و بارسا دو تیم بسیار مشابه هم هستند و جزئیاتی کوچک سرنوشت ال کلاسیکو را تعیین می کند.»

 

از بین رفتن شانس رئال:« هرگز رئال را تیمی مرده نمی دانیم. آنها وقتی ۱۱ نفره بودند، موقعیت های گل زیادی خلق کردند. نیمه دوم کنترل مان روی توپ بیشتر شد و شکل بازی مان بهتر. این رمز موفقیت ما بود.»

 

پیروزی بر زیدان:« ابدا چنین تفکری ندارم. این پیروزی بارسا برابر رئال بود. وقتی در چنین بازی هایی تیمی مغلوب می شود، همه چیز به شکلی اغراق امیز بر علیهش پیش می رود. امروز روز بارسا بود و به بازیکنانم تبریک می گویم.»

کلیدواژه ها:
زمان انتشار: ۲ دی, ۱۳۹۶

مطالب مرتبط


  • آخرین اخبار
  • پربیننده ترین ها
  • آرشیو