زمان انتشار: ۲ دی ۱۳۹۶ -

علیپور و انگیزه‌های سه گانه برابر فولاد خوزستان

حریف فردای پرسپولیس یکی از تیم‌هایی است که علی علیپور به عنوان مهاجم اول این تیم در نیم فصل اول موفق به گلزنی برابر آنها نشد.

سرای نور؛پارس جنوبی، فولاد خوزستان، تراکتورسازی، مشکی پوشان، پدیده مشهد و پیکان شش تیمی هستند که مهاجم ۱۰ گله‌ی پرسپولیس در نیم فصل موفق به گلزنی مقابل آنها نشده است. او که با از دست دادن پنالتی سرنوشت‌ساز خود مقابل صنعت نفت آبادان اکنون انگیزه زیادی برای جبران این اتفاق دارد در حالی برابر فولاد خوزستان قرار خواهد گرفت که امیدوار است طلسم گل نزدن مقابل این تیم را نیز بشکند.

علیپور البته از بازی رفت دو تیم نیز خاطره تلخی در ذهن دارد و در حالی که از سوی برانکو ایوانکوویچ به عنوان یکی از بازیکنان مورد اعتماد در زمین حاضر شده بود، با دریافت دو کارت زرد پیاپی از زمین اخراج شد تا اکنون به دنبال جبران این اتفاق نیز باشد.

گلزنی برابر یکی از تیم‌هایی که در نیم فصل گلی برابر آنها به ثبت نرسانده، جبران پنالتی مقابل صنعت نفت و البته اخراج در بازی رفت دو تیم انگیزه زیادی برای مهاجم شماره یک این در دیدارهای اخیر شکل داده و او را به خطرناک‌ترین مهاجم برابر حامد لک تبدیل کرده است.

کلیدواژه ها:
زمان انتشار: ۲ دی, ۱۳۹۶

مطالب مرتبط


  • آخرین اخبار
  • پربیننده ترین ها
  • آرشیو