زمان انتشار: ۴ دی ۱۳۹۶ -

شفر- برانکو؛ سلطنت سرخابی‌ها در لیگ!

سرمربی های دو تیم استقلال و پرسپولیس جذابیت زیادی در بین هواداران تیمشان دارند.

سرای نور؛پرسپولیس با برانکو  ۳ سال است که به قدرت فوتبال ایران تبدیل شده است و شاید به همین دلیل هم باشد که وقتی آبی ها دیدند با منصوریان به جایی نمی رسند، ترجیح دادند یک مربی خارجی را به تیم خود بیاورند و نوار سرمربیگری بازیکنان سابق استقلال در این تیم را قطع کنند.

استقلالی ها از زمانی که شفر هدایت آنها را برعهده گرفته است هم خوب گل می زنند، هم خوب بازی می کنند و هم در نتیجه گیری موفق هستند و کاملا چهره یک تیم مدعی را به خود گرفته اند.

هرچند مقایسه آمار استقلال و پرسپولیس در ۸ هفته گذشته خبر از برتری سرخ ها می دهد اما آنچه مسلم است آبی ها در این مدت پیشرفت زیادی کرده اند و موفق شده اند هواداران خود را راضی کنند.

 

شفر موفق تر از برانکو در فاز دفاعی!

استقلال در ۸ بازی که شفر هدایت آن را در لیگ برتر برعهده گرفته است، در کارهای دفاعی نمایش موفق تری نسبت به پرسپولیس رقیب دیرینه خود داشته است. استقلال از بازی با فولاد در هفته نهم لیگ برتر تا بازی با صنعت نفت تنها یک گل دریافت کرده است که این آمار فوق العاده ای محسوب می شود. اما پرسپولیس در این مدت ۲ گل دریافت کرده است که برابر استقلال خوزستان و فولاد بوده است.

این دو آمار نشان می دهد که شفر و برانکو هر دو ساختار دفاعی تیم شان را به خوبی درست کرده اند و استقلال فقط کمی در فاز دفاعی بهتر عمل کرده است.

 

تیم پرفسور بیشتر گل می زند!

تیم فوتبال پرسپولیس از زمانی که شفر هدایت استقلال را برعهده گرفته است در گلزنی آمار موفق تری نیست به رقیب دیرینه خود داشته است. استقلال در طول ۸ بازی با شفر ۱۱ گل وارد دروازه حریفان خود کرده است و درهمین مدت پرسپولیس ۱۳ گل زده است.

اهمیت کار شفر زمانی بیشتر مشخص می شود که بدانید این تیم در ۷ هفته حضور منصوریان تنها ۲ گل زده بود و بدترین خط حمله لیگ را در اختیار داشت ولی شفر با حضور در جمع آبی پوشان شرایط این تیم را کاملا تغییر داده است.

 

دربی زودهنگام بلای جان شفر!

از زمانی که شفر هدایت استقلال را برعهده گرفته است آبی ها در ۸ بازی ۱۵ امتیاز کسب کرده اند و در همین فاصله پرسپولیس ۲۰ امتیاز کسب کرده است. البته شفر تنها ۳ روز بعد از انتخابش به عنوان سرمربی استفلال با فولاد و چند روز بعد با پرسپولیس بازی کرده بود و طبیعی است که آبی ها نتوانستند در دو بازی اول امتیازهای لازم را جمع کنند.

اما نکته مهم این است که در این بازه زمانی گسترش فولاد با فیروز کریمی از استقلال هم بیشتر امتیاز جمع کرده است و موفق شده ۱۶ امتیاز بدست بیاورد.

کلیدواژه ها:
زمان انتشار: ۴ دی, ۱۳۹۶

مطالب مرتبط


  • آخرین اخبار
  • پربیننده ترین ها
  • آرشیو