زمان انتشار: ۴ دی ۱۳۹۶ -

اظهارات بازیکن متهم به جاسوسی در نفت

هافبک مغضوب نفتی ها در رابطه با اوضاع اخیر و خروج از این تیم می گوید در ابتدا می گفتند درخشان ما را نمی خواهد اما اکنون می شنویم حجازی تمایلی به ادامه همکاری با ما ندارد.

سرای نور؛پس از حضور کادرفنی جدید نفتی ها سه بازیکن از مجموعه کنار گذاشته شدند و احمد کامدار یکی از همان بازیکنان محسوب می شود. او در رابطه با قضیه جاسوسی و خروج از تیم نفت گفت: نمی‌دانم چکار کردیم که انگ جاسوسی به ما زده اند. دوستان فکر کنم من از اف بی آی آمدم یا اینکه تیم نفت در آسیا هم حضور دارد و قرار است اخبار را به تیم‌های لیگ قهرمانان آسیا برسانم.

او ادامه داد: خیلی جالب است ابتدا به ما گفتند جاسوس بعد خواستند قضیه را ماست مالی کنند گفتند آقای درخشان ما را نمی‌خواستند و در لیست خروجی او قرار داشتیم در حالی که من تا روز آخری که حمیدخان در کنار تیم بودند سر تمرین می‌رفتم. مطمئنا حرف‌هایی که به من نسبت داده شده را پیگیری خواهم کرد و سکوت نمی‌کنم. آنها با آبروی ما بازی کردند و به خودشان اجازه داده‌اند هرچه می‌خواهند بگویند.

هافبک سابق نفتی ها ادامه داد: ماجرای حامد آقایی اینطور است که او زمانی که علی کریمی به تیم آمد فسخ قرارداد کرد و بعد از برگشت آقای درخشان به تیم بازگشت. داستان امین منوچهری هم مربوط به یکسری اختلافات او با باشگاه می شود. اما قصه من با این دو نفر فرق می‌کند؛ در واقع من نمی‌دانم علت این رفتارها چه بوده و به چه دلیل با آبروی من بازی کرده‌اند و اسم را در بین خروجی‌ها آورده‌اند. قبل از بازی با سپیدرود جلسه‌ای برگزار کردند و به همه بچه‌ها گفتند هر صحبتی دارند بگویند خب من هم حرف زدم. البته نه فقط من بلکه همه بچه‌ها صحبت‌های من را انجام دادند و نمی‌دانم چه چیزی گفتم که مستحق چنین رفتاری شدم. اولش به من گفتند جاسوس بعد هم گفتند مشکل فنی داشتم و درخشان من را کنار گذاشته است و من با آتیلا حجازی صحبت کردم که این بازیکنان را برگردانند.

او درباره نظر کادر فنی مبنی بر عدم تمایل کادرفنی به ادامه حضور آنها گفت: این موضوع را من تازه می‌شنوم که آتیلا حجازی ما را نمی‌خواسته؛ خیلی جالب است تا پیش از این اسم آقای درخشان بود حالا نام حجازی، واقعا این صحبت‌ها جالب و عجیب است. اگر من را نمی‌خواستند پس چرا سعید رمضانی و آتیلا حجازی از من خواستند که به تمرینات بروم؟! بالاخره یکی این میان دروغ می‌گوید و ما نمی‌دانیم آن یک نفر کیست!

کامدار در این باره ادامه داد: من در طول فوتبال بازی کردنم هیچ وقت مصدوم نشده بودم اما این فصل بدشانسی آوردم و مصدوم شدم و آن هم در تیمی بازی می‌کردم که هیچ ثباتی نداشت. همین مصدومیت باعث شد فوتبالم زیرسوال برود؛ بی‌ثباتی مالی باشگاه هم این دوران را افزایش داد. من به جای آنکه یک هفته، ۱۰ روزه خوب شوم و به میادین برگردم مجبور شدم ۳ هفته از جیب خرج کنم و طول درمان داشته باشم. وقتی تیمی پزشک ندارد و مصدومیت شما تشخیص داده نمی‌شود، خب مسلما تا وقتی آسیب‌دیدگی‌ات مشخص شود زمان می‌برد دیگر.

او در ادامه اظهار کرد: به جای آنکه به بازیکن توجه داشته باشند پشت سرش می‌گویند جاسوس است. آقایان ما برای تیم شما زحمت کشیدیم و مصدومیتمان هم در خیابان اتفاق نیفتاده در تمرینات و بازی‌ها این تیم برای من رخ داده آن وقت اینطور پشت سر ما صحبت می‌کنید؟ تماس نمی‌گیرید باشد، این طبیعت فوتبال است اما اینطور تهمت‌ها و انگ‌ها را به ما نچسبانید.

هافبک سابق تراکتورسازی در پایان گفت: یک برنامه تلویزیونی با چه آنالیزی اسم من را بین بازیکنان ناکارآمد و ضعیف گذاشته. کجای دنیا بازیکنی که مصدوم شده و در کنار تیمش نبوده را نظرسنجی می‌کنند. من ۶، ۷ هفته‌ای نبودم چطور من را در جمع بازیکنانی که عملکردشان ضعیف‌ بوده قرار داده‌اند.

کلیدواژه ها:
زمان انتشار: ۴ دی, ۱۳۹۶

مطالب مرتبط


  • آخرین اخبار
  • پربیننده ترین ها
  • آرشیو