زمان انتشار: ۴ دی ۱۳۹۶ -

مطهری: بختیار خودش هم می‌خواست جدا شود

مربی تیم پیکان می گوید که اگرچه این تیم در چند هفته اخیر نتایج خوبی کسب نکرده، اما فوتبالی که ارائه می دهند حتی از برخی بازی هایی که برنده بوده اند بهتر است.

سرای نور؛در مورد کسب تساوی برابر پدیده در اولین هفته دور برگشت لیگ هفدهم گفت: تیم پدیده تیم قابل احترامی است و آقای مهاجری هم از دوستان و همکاران بسیار خوب من است، اما فکر می کنم کسر ۶ امتیاز روی ذهنیت تیم آنها تاثیرگذار بوده است. در نهایت اینکه ما بازی فوق العاده خوبی داشتیم و با برنامه ای که داشتیم به اهدافمان رسیدیم و روی صحنه ای به گل رسیدیم که روی آن کار کرده بودیم.

وی در مورد گل قاضی که به زیبایی از پشت محوطه جریمه به ثمر رسید، عنوان کرد: قاضی از فضای پشت محوطه جریمه استفاده می کند و ضربات خطرناکی هم می زند. ما این موضوع را به بچه ها گفته بودیم ولی سهل انگاری کردند و بازی مساوی شد. ولی در مجموع بازی خوبی کردیم و استحقاق سه امتیاز را داشتیم.

مربی تیم پیکان در مورد دیدار برابر پارس جنوبی جم و نیاز مبرم هر دو تیم با توجه به نتایج چند هفته اخیر به کسب هر سه امتیاز بازی افزود: در لیگ بازی آسان نداریم و اینکه ما علیرغم اینکه در چند هفته اخیر نتایج خوبی نداشتیم، از خیلی بازی ها که بردیم بهتر بازی کردیم. مثل بازی استقلال، پدیده و یا صنعت نفت آبادان ولی در نتیجه گیری خوب نبوده ایم. اما اینکه موفق نبوده ایم را مخالفم و باید ببینیم چه فوتبالی را ارائه می دهیم. ما تیم قابل احترامی هستیم که پیشرفت کرده ایم.

مطهری ادامه می دهد: ما در بازی با پارس استراتژی خاص خودمان را داریم. تمرینات خاص خودمان را برای این دیدار انجام دادیم و انجام خواهیم داد تا روز جمعه بازی آبرومندانه ای انجام دهیم.

مربی تیم پیکان در مورد خروج بختیار رحمانی و ورود دو بازیکن جدید به تیم هم اضافه کرد: بزرگترین بازیکن ها هم به تیم هایی می روند و شاید کارشان در نیاید. این دلیل بد بودن بازیکن نیست. به نظرم شرایطی ایجاد می شود که بازیکن ها جدا می شوند تا به شرایط خوب برسند. بختیار البته زحمت خودش را برای تیم کشید ولی یک سری مسائل مانند زلزله پیش آمد که تمرکزش را گرفت و خودش هم دیگر دوست نداشت در پیکان باقی بماند. سجاد مشکل پور و شاهین ثاقبی هم دو بازیکن توانمند هستند که به تیم ما اضافه شده اند و آنها را با اطمینان خاطر آوردیم و امیدوارم توانایی های فوتبالی خود را نشان دهند.

حمید مطهری در پایان در مورد شرایط بازیکن جوان این تیم که در دیدار دوستانه برابر پیکان با شکستگی از ناحیه ساق پا مواجه شد، توضیح داد: من از همینجا برای سینا اسد بیگی آرزوی سلامتی می کنم. پای سینا عمل شده و امیدوارم هر چه سریعتر بتواند به فوتبال برگردد. بازیکنانی که مصدوم می شوند باید بدانند که همه ی اعضای باشگاه پیکان از همه جهت پشت آنها هستند.

کلیدواژه ها:
زمان انتشار: ۴ دی, ۱۳۹۶

مطالب مرتبط


  • آخرین اخبار
  • پربیننده ترین ها
  • آرشیو